Plaza Centers va investi 37 de milioane de euro intr-un centru comercial la Hunedoara
Data publicarii: 18-02-2008 | AfaceriCompania Plaza Centers, dezvoltatorul proiectului Dambovita Center din Bucuresti, a achizitionat recent un lot de teren in Hunedoara si intentioneaza sa construiasca un centru comecial si de divertisment, investitie de circa 37 milioane euro, a anuntat, luni, dezvoltatorul.
Lotul de teren are o suprafata de 41.000 metri patrati in apropiere de Hunedoara si va fi folosit de companie pentru dezvoltarea unui centru comercial modern si a unor spatii de divertisment.
Constructia va ocupa o suprafata de 28.000 metri patrati si va dispune de o suprafata de 20.000 metri patrati inchiriabili. Proiectul va presupune o investitie de circa 37 milioane euro, iar construirea centrului comercial va fi demarata la jumatatea anului 2008 si va avea ca termen de finalizare semestrul 1 al anului 2010.
"Hunedoara este un oras in dezvoltare care va beneficia de pe urma investitiilor din ultima vreme. Vedem acest proiect ca o oportunitate buna pentru a oferi locuitorilor atat un centru comercial modern cat si spatii de relaxare. Credem, totodata, ca vom reusi sa atragem branduri locale si internationale, care vor dori sa inchirieze spatiile puse la dispozitie. Vom continua sa cautam oportunitati de investitii in Romania", a declarat directorul executiv al Plaza Centers, Ran Shtarkman.
Plaza Centers a intrat pe piata din Romania la sfarsitul lui 2006, iar pana in prezent a initiat cinci proiecte imobiliare insumand 700.000 de metri patrati construiti si investitii de peste 700 milioane euro.
Achizitia din Hunedoara reprezinta cel de-al saselea proiect al companiei pe piata din Romania. Celelalte proiecte ale dezvoltatorului sunt in Slatina, Iasi, Timisoara, Miercurea Ciuc si, cel mai important, Casa Radio din Bucuresti.
Plaza Centers NV este cotata si la Bursa de Valori Londra si isi desfasoara activitatea in special in zona Europei Centrale si de Est.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial