Flamingo International vizeaza anul acesta afaceri de 210 milioane euro
Data publicarii: 05-03-2008 | AfaceriRetailerul Flamingo International a inregistrat anul trecut afaceri de 171 milioane euro, in crestere cu aproximativ 11% fata de 2006, iar pentru 2008 mizeaza pe afaceri de 210 milioanme euro si pe un profit net de 2,6 milioane euro cu 392% mai mult ca in 2007, a anuntat compania.
Potrivit rezultatelor financiare preliminare Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C, si lider pe segmentul PC-uri a inregistrat in 2007 un profit net in valoare de 500.000 euro. In acelasi timp, suprafata totala de vanzare a grupului a crescut cu 20%, la aproximativ 54.000 mp la finalul anului trecut, comparativ cu 45.000 mp la sfarsitul lui 2006.
Reprezentantii Flamingo International sustin ca in 2007, compania s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste 10 noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare a retailer-ului.
"In 2007 am finalizat procesul de consolidare a grupului si ne-am indeplinit in totalitate obiectivele propuse, avand toate semnele ca intregul proces de restructurare prin care a trecut Flamingo International a fost un succes. Anul acesta ne propunem sa castigam in mod sistematic o cota din ce in ce mai mare pe piata retailului electronic, electrocasnic si IT&C, prin continuarea dezvoltarii retelei Flanco World si prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment & IT sub brandul Flamingo Computers. Anul acesta vizam o cifra de afaceri de 210 milioane euro", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
In 2008, compania va continua procesul de dezvoltare a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp - 3.000 mp), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare