Profitul net al Skoda a urcat in 2007 cu 44%, la 980 milioane dolari
Data publicarii: 14-03-2008 | AfaceriUnitatea ceha Skoda Auto, a grupului Volkswagen AG a afisat joi o crestere de 44% a profitului net in 2007, sustinuta de vanzarile puternice la modele recent lansate, precum Roomster compact MPV, relateaza Reuters.
Skoda a anuntat ca tinteste sa vanda peste 700.000 vehicule in acest an, fata de 630.000 de unitati in 2007, pe fondul unei cresteri in Europa Centrala si de Est care a compensat stagnarea pietelor din Europa de vest.
"Am majorat vanzarile cu aproape 18% in primele doua luni si evolutia pare buna si in martie", a declarat seful de vanzari si marketing din cadrul Skoda, Fred Kappler, in cadrul unei conferinte de presa. "Tinta minima pentru 2008 este de 700.000 de unitati".
Skoda, cea mai mare companie din Cehia din punct de vedere al vanzarilor si cel mai mare exportator, nu a oferit o previziune financiara pentru acest an, insa a atras atentia ca nivelul record al coroanei cehesti si scumpirea marfurilor va afecta rezultatele.
In 2007, producatorul de autoturisme a inregistrat castiguri de 16,0 miliarde coroane cehesti (980 milioane dolari) si vanzari de 222 miliarde dolari.
Skoda se bazeaza pe modelele Fabia si Octavia pentru o mare parte din vanzari, insa a beneficiat si din cresterea cererii pentru modelul Roomster, care este adresat soferilor tineri.
Skoda este una dintre cele mai puternice marci din cadrul Volkswagen, care a achizitionat compania in 1991. Grupul german tinteste vanzari de 8 milioane unitati pana in 2011.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial