BCR Asigurari si Media Investment vor incendia o casa in Piata Unirii
Data publicarii: 14-03-2008 | MediaMedia Investment, companie membra The Group, aduce o casa in flacari in Piata Unirii din Bucuresti pentru a promova Asigurarea Complexa de Locuinta oferita de BCR Asigurari, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. O casa arzand, situata in centrul capitalei, va strage atentia aspra faptului ca pericolele te pot oricand lua pe nepregatite, iar asigurarea complexa a locuintei este cu atat mai importanta.
Proiectul simuleaza un incendiu la acoperisul unei case din chibrituri realizata la scara marita, si face parte dintr-o campanie mai ampla derulata de BCR Asigurari prin agentia Media Investment. Senzatia de casa in flacari este data de un simulator de foc de dimensiuni mari si de grinzile din lemn masiv, arse partial, care formeaza acoperisul.
Casa, a carei inaltime finala este de peste sapte metri, a fost proiectata de Profesor Doctor Inginer Lucian Negrei din cadrul Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti, iar solutia de construire este una complexa, ce presupune un schelet metalic imbracat in lemn, intreg ansamblul simbolizand o casuta din bete de chibrit. Datorita constructiei speciale si a amplasarii, casa si mesajul campaniei sunt perfect vizibile atat in timpul zilei cat si al noptii.
"Ne-a placut inca de la inceput acest proiect inovativ, pentru ca expune o diferentiere. Mai mult, solutia propusa se incadreaza perfect in linia campaniei pe care o derulam, sugerand ideea pericolului care te poate lua oricand pe nepregatite. Am cautat cele mai eficiente moduri in care sa facem publicul sa constientizeze faptul ca trebuie sa iti protejezi prin orice mijloace locuinta si bunurile. Impreuna cu echipa Media Investment am gasit cele mai bune solutii de a transmite mesajul nostru unui public cat mai larg. A fost un proiect foarte placut pentru noi si agentie, dat fiind ca toate materialele folosite s-au concentrat pe acelasi concept vizual- "casuta din bete de chibrit"- pe care l-am folosit pe toate canalele de comunicare: spot TV, macheta de presa, literatura de produs, website, bannere internet", a declarat Mihai Tecau, Presedinte al Directoratului BCR Asigurari.
"Incercam tot timpul sa inovam si sa realizam proiecte cat mai creative pentru clientii nostri. Pe o piata media tot mai aglomerata de mesaje si de suporturi, trebuie sa gasim moduri inedite de a ajunge la consumatori si de a ramane in mintea acestora. O casuta de chibrituri in flacari este un astfel de mijloc", a declarat Dan Balotescu, Managing Partner Media Investment.
Pentru realizarea proiectului au colaborat Adina Chiorescu, CRM Director BCR Asigurari, Daniela Stefan, Head of Product Management BCR Asigurari, Ciprian Postelnicu, Senior Media Manager Media Investment si Marius Zaharescu, OOH Media Manager Media Investment.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall