Microsoft vrea sa cumpere producatorul de programe pentru publicitatea prin internet Rapt
Data publicarii: 16-03-2008 | InternationalMicrosoft Corp a anuntat ca urmareste sa cumpere Rapt, producatorul unor programe folosite de companiile de internet pentru a gestiona vanzarile de publicitate, pentru o suma ce nu a fost dezvaluita, relateaza Reuters.
Microsoft a anuntat ca programul de internet Rapt va fi integrat in cadrul Atlas Publisher Suite, un set de programe folosite de site-uri pentru a administra publicitatea. Microsoft a cumparat Atlas anul trecut, in cadrul unei tranzactii mai largi, de 6 miliarde dolari.
Microsoft estimeaza ca piata publicitatii online se va dubla pana in 2010, la 80 miliarde dolari. Compania a facut o serie de achizitii pentru a completa oferta pentru companiile de publicitate si pentru detinatorii de pagini de internet, in incercarea de a ajunge din urma liderul cautarilor pe internet, Google Inc.
Compania a facut de asemenea o ofera nesolicitata de a cumpara Yahoo Inc., pentru a crea o alternativa viabila la Google in piata publicitatii online si a serviciilor de internet.
Printre clientii Rapt se afla companii precum New York Times Co, Reuters Group Plc, CNET Networks Inc si alte firme mari din sectorul media.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online