BRAT face recomandari trusturilor media
Data publicarii: 31-03-2008 | MediaBiroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a anuntat ca va include in propriul statut un nou obiectiv (simbolic) potrivit caruia membrii organizatiei recomanda tranzactionarea spatiilor publicitare din presa scrisa pe baza rezultatelor furnizate de asociatie, noteaza Adevarul.
Decizia a fost luata ca urmare a scrisorii inaintate de Catalin Tolontan, membru in Consiliul de Administratie al BRAT, care semnala faptul ca trustul Mediapro ofera conditii mai bune de vanzare a spatiului publicitar pe tv agentiilor care investesc in publicatiile grupului.
Potrivit lui Silviu Ispas, proaspat reales in functia de presedinte BRAT, este vorba despre o "recomandare generala de onoare" de folosire a cifrelor BRAT, intrucat organizatia nu se poate implica in negocierile dintre trusturi si clientii de publicitate. "Odata cu includerea acestui nou obiectiv, vrem sa spunem ca ne dorim ca cifrele pe care le furnizam sa fie folosite", a spus Arina Ureche, directorul general al BRAT.
La randul sau, Claudiu Serban, reprezentantul Ringier Romania in BRAT, a declarat ca schimbarea din regulamentul organizatiei "este doar o subliniere a rolului pe care l-a avut BRAT de la inceput", si anume furnizarea de cifre de audienta pe baza carora sa se vanda publicitate.
Editiile electronice ale publicatiilor vor fi auditate
Referitor la proiectele pentru 2008, Arina Ureche a spus ca organizatia se pregateste sa masoare audienta editiilor electronice ale publicatiilor, in prezent proiectul fiind in atentia comisiei tehnice care se ocupa de auditul tirajelor. Ureche a precizat ca proiectul este intr-un stadiu incipient si ca raportarea unor astfel de date se va putea realiza, cel mai devreme, in a doua jumatate a anului 2009.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial