Mega Image cumpara reteaua de supermarketuri La Fourmi
Data publicarii: 31-03-2008 | AfaceriTranzactie importanta pe piata supermarket-urilor din capitala. Mega Image a platit 18,6 milioane de euro pentru lantul La Fourmi. Magazinele vor fi convertite in supermarketuri sub marca Mega Image.
Grupul belgian Delhaize a cumparat reteaua de 14 supermarketuri La Fourmi din Bucuresti. Procesul de preluare va fi finalizat in al doilea trimestru al anului dupa avizul autoritatilor antitrust. "Pretul de achizitie al drepturilor de proprietate a fost de 18,6 milioane de euro, pret ce va fi supus ajustarilor contractuale, odata ce vom obtine aprobarile din partea Consiliului Concurentei", a declarat Raluca Pavel, PR Mega Image.
Cele 14 magazine au suprafete cuprinse intre 350 si 500 de metri patrati. Ele vor fi transformate in magazine sub marca Mega Image. Venitul retelei la Fourmi pe 2007 este estimat de reprezentantii Mega Image la aproape 30 de milioane de euro.
Ei spun ca achizitia face parte din planurile de consolidare a companiei pe piata de profil din Romania, in special din Capitala.
La sfarsitul anului trecut, lantul Mega Image cuprindea 22 de magazine. Dintre acestea, 19 magazine sunt in Bucuresti, doua in Constanta si unul in Ploiesti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online