Zanul care face minuni in publicitatea bancara
Data publicarii: 02-04-2008 | DiversePentru ca nu poate trai din leafa de actor, Traian Tudorica, protagonistul reclamelor Bancii Transilvania, vinde aparatura medicala in cateva judete din Ardeal, noteaza Adevarul.
"Zanul" este personajul care a animat lumea sobra a publicitatii bancare. Este un barbat masiv, la costum negru, dar cu fustita de balerina (tutu), poarta pe cap o coronita de printesa si manuieste... o bagheta facatoare de minuni. Recunosti brandul din prima: Banca Transilvania.
"Imparatia Zanului" este Brasovul. In gara l-am recunoscut greu fara fustita si coronita. Purta tricou, jeans si o sapca. Nu si-a facut subit aparitia, asa cum ar face un om fermecat.
Nu are aerul unui personaj de basm, dar are aspiratii de "Zan": "Daca as avea bagheta magica, as face, in primul rand, o Romanie mult mai curata si as incerca sa opresc prostia asta din lume pentru ca sunt atatea razboaie inutile. As incerca sa inclin balanta cu natura pentru ca omenirea si-a batut joc de acest pamant", marturiseste "Zanul".
Numele lui este Traian Tudorica si e un fost actor, care a jucat in trei stagiuni (2000-2003) la Teatrul din Resita. De cativa ani, Tudorica a renuntat la actorie si a inceput o afacere proprie in vanzari, colaborand cu o companie distribuitoare de aparatura medicala.
A parasit teatrul din motive financiare: "Eu, ca actor licentiat, aveam un salariu de trei ori mai mic decat un gunoier. Ajungea pe undeva la 3,2 milioane de lei pe luna", isi aminteste Tudorica cu amaraciune.
S-ar intoarce la teatru "alergand", daca ar fi conditii mai decente. In urma cu un an a parasit Bucurestiul, orasul in care s-a nascut, pentru ca nu mai suporta poluarea si traficul. A ales sa schimbe apartamentul din Berceni pe o casa intre munti din judetul Covasna.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online