Asitrans-EuroIns vrea sa deschida cel mult 50 de francize in 2008 si nu percepe taxa de deschidere
Data publicarii: 02-04-2008 | AfaceriCompania de asigurari Asitrans-EuroIns vrea sa deschida cel mult 50 de francize in 2008 - dupa ce a deschis deja sapte de la inceputul anului - si nu va percepe taxa de deschidere a francizei pana la sfarsitul acestui an, a anuntat miercuri societatea.
Partenerul nu trebuie sa plateasca redevente periodice pentru franciza si nici taxa de publicitate, in mod obisnuit acestea vand valori cuprinse intre 4% si 8% din cifra de afaceri, respectiv 2%-5%, se arata in comunicat.
"De la inceputul anului am deschis sapte francize si am primit numeroase cereri. In 2008 insa, vom limita numarul francizelor deschise la 50, astfel incat sa asiguram standardul calitativ necesar", a declarat directorul executiv al companiei, Bogdan Stan.
Persoanele care vor sa devina parteneri ai Asitrans-EuroIns prin franciza in asigurari propusa de asigurator, trebuie sa dispuna de circa 4.000-5.000 euro, pentru a acoperi cheltuielile necesare demararii afacerii.
Partenerul va suporta cheltuielile care revin unitatii pe care o coordoneaza, precum salarizarea personalului, chiria spatiului, unitatile si intretinerea, telefonul fix, conexiunea la internet, combustibilul, materialele promotionale etc. Cheltuielile privind instrumentarea si lichidarea dosarelor de dauna sunt suportate de catre Asitrans-Euroins, se mai arata in comunicat.
Primele brute subscrise de Asitrans-EuroIns in anul 2007 se ridica la 91,17 milioane lei. Compania si-a extins anul trecut reteaua teritoriala la aproape 95 de unitati, urmand ca in acest an sa creasca numarul de unitati cu cel putin 50% fata de 2007.
Asitrans-EuroIns a devenit membru al Asociatiei Romane de Franciza (ARF), care este o organizatie non-guvernamentala, non-profit si neafiliata politic, cu scopul de a elabora strategii si programe pentru sporirea competentei si autenticitatii francizei in Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial