City Grill a platit circa un milion de euro pentru cafenelele Cream Caffe din Capitala
Data publicarii: 19-04-2008 | AfaceriGrupul City Grill a achizitionat, saptamana trecuta, cele doua cafenele Cream Caffe din Capitala, valoarea tranzactiei fiind estimata la circa un milion de euro, au declarat surse apropiate tranzactiei.
"Investitia medie intr-o cafenea Cream Caffe este de circa 500.000 euro, iar valoarea tranzactiei s-a ridicat la circa un milion de euro", au declarat sursele citate.
Grupul City Grill este prezent pe piata locala din 2004 si in momentul de fata opereaza opt restaurante (sase restaurante City Grill, Caru' cu Bere si Trattoria Buongiorno) si doua cafenele City Cafe. Cele doua cafenele intrate recent in protofoliul companiei vor fi convertite intr-un restaurant City Grill (locatia din Piata. Romana) si o cafenea City Cafe (locatia de la Universitate), astfel incat pana la sfarsitul lunii aprilie restaurantele si cafenelele retelei City Grill vor ajunge la un numar de 12 unitati.
"Odata cu preluarea celor doua unitati Cream Caffe, grupul City Grill va acoperi tot centrul capitalei pe axa Piata Universitatii, Piata Romana, Piata Victoriei, Piata Charles de Gaulle. Dorim sa fim prezenti in locurile importante ale Bucurestiului si sa fim perceputi ca un brand premium, urmarind in permanenta cresterea serviciilor noastre si a calitatii produselor oferite" a declarat directorul general al City Grill, Dragos Petrescu.
In ceea ce priveste piata cafenelelor, grupul vizeaza extinderea pe piata locala, prin alte investitii viitoare. Prima cafenea City Cafe a fost deschisa in 2005. Grupul estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de 2007 cand a raportat afaceri de circa 12 milioane euro.
In prezent, in Romania, principalii jucatori care activeaza pe piata cafenelelor sunt Starbucks, Turabo Cafe, Centro, Costa Coffee si altii. De asemenea, anul trecut, cel putin cinci lanturi de cafenele din Israel, Spania, SUA, Malta, precum si cafenele brandului McDonald's si-au anuntat intentia de a-si extinde in viitorul apropiat afacerile in Romania unde piata de profil este in prezent insuficient dezvoltata.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial