Romanii au cumparat online produse de 3,8 mil euro in perioada premergatoare sarbatorilor de Paste
Data publicarii: 01-05-2008 | AfaceriVanzarile de produse si servicii online inregistrate in perioada premergatoare sarbatorilor de Paste au atins valoare de 3,8 milioane euro, in crestere cu 50% fata de aceasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al Gecad Group.
Media lunara a unei tranzactii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, in primul trimestru din 2008, la 98 euro, in luna aprilie. Principalele produse si servicii comercializate in aceasta perioada au fost cele din industria telecom, produse IT&C, carti, jucarii si bilete la spectacole. Pachetele turistice si biletele de avion au avut, de asemenea, o pondere importanta, acestea fiind insa achizitionate in lunile anterioare pentru perioada ce include Pastele si 1 mai.
"Produsele si serviciile din turism, telecom si IT aduc cea mai mare parte a veniturilor in general, indiferent de momentul anului. Pana in acest moment, au prins cel mai bine la utilizatorul roman de internet. Spre deosebire de anul trecut insa, de data aceasta cumparaturile online de Paste au inclus si alte tipuri de produse, respectiv carti si jucarii, produse pretabile pentru cadouri", a declarat directorul general al Gecad ePayment, Carmen Sebe.
Potrivit statisticilor din sistemul ePayment, cele mai multe cumparaturi s-au efectuat in perioada 15-17 aprilie si 21-25 aprilie, cand numarul mediu de tranzactii zilnice a ajuns la 1.700, depasind uneori si 2.000 de comenzi, spre deosebire de luna martie cand numarul mediu de comenzi zilnice a fost de 1.100-1.200.
Reprezentantii Gecad estimeaza pentru urmatoarea perioada cresterea vanzarilor de pachete turistice si bilete la spectacole, avand in vedere ca va incepe sezonul de vara si o serie lunga de concerte.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial