Alexis Bonte este noul actionar majoritar al Trilulilu
Data publicarii: 14-05-2008 | MediaLa 5 luni de la intrarea sa in actionariatul firmei, investitorul francez Alexis Bonte devine noul actionar majoritar al Trilulilu, platforma romaneasca de sharing (partajare de fisiere video, imagini si audio), se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Site-ul romanesc de sharing Trilulilu a anuntat astazi vanzarea pachetului majoritar al companiei catre omul de afaceri de origine franceza Alexis Bonte, care detinea pana nu demult un procent de 10% din actiunile Trilulilu.
Prin intermediul unui vehicul de investitii detinut de familia sa, Bonte a facut o noua investitie in valoare de 300.000 Euro in Trilulilu, achizitionand totodata un pachet de 41% din actiuni, pe baza unei evaluari de 2,5 milioane Euro a proiectului. Astfel, Alexis Bonte devine noul actionar majoritar, detinand 51% din companie. Trilulilu va functiona in continuare sub forma juridica de S.A.
Alexis Bonte se va alatura board-ului Trilulilu in functia de presedinte, aducandu-si aportul pe partea de business si strategie de dezvoltare a brand-ului, echipa executiva ramanand neschimbata : Sergiu Biris - Director General (a.k.a. Crocodilu'Sef) si Andrei Dunca - Director Tehnic (a.k.a. Crocodilu' Tehnic).
"Lansarea de luni, 12 mai, a noii versiuni a site-ului, care contine multe functionalitati noi cum ar fi playlist-ul sau posibilitatile diverse de socializare, a fost un pas de baza pentru viitorul Trilulilu. Resursele aditionale pe care le primim acum ne vor permite sa consolidam dezvoltarile tehnice, investind totodata in cresterea brand-ului si a platformei in sine. In acelasi timp vom putea oferi servicii mai bune comunitatii de utilizatori si dezvolta in continuare proiectul pentru ca Trilulilu sa devina site-ul numarul 1 din Internetul romanesc", declara Sergiu Biris, Crocodilu'Sef.
Alexis Bonte spune: "Trilulilu a avut performante peste asteptari, obiectivul investitiei noastre initiale fiind ca proiectul sa devina unul din top 5 in Romania pana la finele anului 2008. Acest obiectiv a fost deja atins, intarindu-ne astfel increderea in puterea echipei si a brand-ului in sine. Pe termen lung, Trilulilu are potentialul de a deveni site-ul numarul 1 in Romania, si am decis astfel sa investim resurse aditionale pentru a-l ajuta sa atinga acest nou obiectiv."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online