Peste 1.000 de elevi si studenti vor lua lectii de la directorii companiilor multinationale
Data publicarii: 27-05-2008 | EducatiePeste 1.000 de elevi si studenti din toata tara vor primi lectii de antreprenoriat, marketing si PR de la directorii executivi ai unora dintre cele mai mari companii multinationale de pe piata romaneasca, in cadrul proiectului Business Ties Education.
Directorii companiilor de top din sistemul bancar, telecomunicatii, energie, IT sau public relations vor lua locul profesorilor si le vor dezvalui liceenilor si studentilor secretele meseriei pe care practica.
Proiectul Business Ties Education a demarat, luni, in prima zi a evenimentului JA Week (Junior Achievement Week), care urmareste sa promoveze, timp de o saptamana, parteneriatele intre sectorul privat si institutiile de invatamant, educatia business, antreprenoriatul, precum si informatii actuale si practice din domeniile cele mai cautate, in prezent, pe piata fortei de munca din Romania si din lume.
"Este arhicunoscut faptul ca exista un puternic decalaj intre nevoia de educatie economica si ceea ce tinerii invata in scoala si chiar la facultate. Multi tineri nu stiu cum sa economiseasca si sa investeasca, cum sa gestioneze cartile de credit, nu stiu diferenta intre inflatie si criza economica, nu inteleg cum deciziile economice ale guvernului le afecteaza viata de zi cu zi si deciziile pe termen lung. Programul acestei saptamani educationale urmareste sa ajute la eficientizarea educatiei unei generatii de oameni care vor putea face fata unei economii ce se globalizeaza si evoueaza incredibil de repede", a declarat Calin Dorin, unul dintre coordonatorii programului initiat de organizatia nonguvernamentala Junior Achievement.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI