Ikea Romania vrea vanzari nete de peste 100 milioane euro, dupa cel de al treilea an de functionare
Data publicarii: 12-08-2008 | AfaceriIkea Romania estimeaza vanzari nete anuale de peste 100 milioane euro incepand cu al treilea sau al patrulea an de functionare, iar pentru anul fiscal 2007 - 2008 estimeaza vanzari de circa 80 milioane euro, au declarat, marti, reprezentantii companiei.
"Consideram ca in al treilea sau al patrulea an de functionare vom inregistra vanzari nete de peste 100 milioane euro. Pentru anul fiscal 2007 - 2008, ce se va incheia la 31 august, estimam vanzari de circa 80 milioane euro", a declarat directorul Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Acesta a adaugat ca Ikea Romania vizeaza in continuare expansiunea retelei de magazine la nivel national, cea mai buna varianta fiind parcurile de retail, fara a exclude insa locatiile independente. In plus, Oprisan considera ca pe piata din Capitala mai este loc pentru un magazin Ikea, astfel, doua unitati in total fiind suficiente.
Ikea Romania a lansat marti al doilea catalog cu 30% produse noi. Catalogul are 376 de pagini si va fi distribuit in 950.000 de exemplare in Bucuresti, Ploiesti, Pitesti, Targoviste si Urziceni. Investitia necesara pentru promovare si distributia este de 1,3 milioane euro, la fel ca cea de anul trect.
Producatorul suedez de mobila a deschis primul sau magazin din Romania in zona bucuresteana Baneasa in luna martie 2007 si estimeaza pentru anul acesta o crestere a pietei mobilei din Romania cu aproximativ 15%.
Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, iar magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2007, numarul total al vizitatorilor Ikea la nivel mondial a fost de 583 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv, de 191 de milioane. In momentul de fata, Ikea Romania are un numar de 500 de angajati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial