Microsoft va cumpara o firma de sondaje online, pentru 486 milioane dolari
Data publicarii: 30-08-2008 | InternationalMicrosoft a anuntat vineri prima afacere majora de la esecul ofertei inaintate pentru preluarea Yahoo Inc, hotarand sa achizitioneze compania Greenfield Online Inc, specializata in intocmirea sondajelor prin internet, pentru aproximativ 486 milioane dolari, relateaza Reuters.
Acordul ofera companiei Microsoft accea la domeniul Ciao.com, detinut de Greenfield, o pagina de internet de comparare a preturilor si de recenzii ale consumatorilor foarte populara in Europa.
Oferta de 17,5 dolari/actiune depaseste o propunere anterioara facuta de grupul american Quadrangle, de a achizitiona compania pentru 15,50 dolari/actiune.
Microsoft a anuntat ca va vinde divizia principala a Greenfield Online, ce se ocupa cu efectuarea de sondaje prin internet si care furnizeaza circa 75% din veniturile totale ale companiei.
Divizia vinde rezultatele sondajelor efectuate catre companii de cercetare de piata. Microsoft nu a numit numele cumparatorului.
Microsoft si Greenfield estimeaza ca ambele afaceri se vor incheia in al patrulea trimestru al anului.
Pe 26 august, Greenfield anuntase ca a primit o oferta de preluare de 17,50 dolari/actiune, insa nu a numit compania interesata.
Pretul oferit de Microsoft este cu 10% peste cotatia actiunilor Greenfield Online la inchiderea sedintei din 25 august.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial