Doua companii belgiene au inventat ciocolata care nu provoaca carii
Data publicarii: 04-12-2008 | DiverseDoua companii din Belgia au inventat un nou sortiment de ciocolata care nu afecteaza deloc sanatatea dintilor. Secretul noului tip de ciocolata este un ingredient numit izo-maltu-loza, un tip de zahar, dar care nu este atat de coroziv pentru dentina. Produsul a fost agreat si de asociatiile internationale de stomatologi dupa numeroase teste. Cel mai important test a avut loc insa in afara laboratoarelor.
''82 % din copii au fost incantati. Si cred ca singura dovada care trebuie luata in seama este momentul in care mai cer o bucata de ciocolata. Si asa s-a intamplat'', sustine Marijke de Brouwer.
Ciocolata ''prietena'' cu smaltul poate fi gasita deja in magazinele din mai multe tari europene. Produsul poarta o stampila a asociatiei stomatologilor pe care scrie ''dinti fericiti''.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial