Cererea consumatorilor pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere
Data publicarii: 19-12-2008 | AfaceriCererea pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in urmatoarele sase luni, iar 45% vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele trei luni, potrivit unui studiu al LG Romania.
Campaniile online desfasurate de LG Electronics Romania in perioada 17 noiembrie - 12 decembrie 2008, au dezvaluit obiceiurile consumatorilor in ce priveste achizitia monitoarelor si a telefoanelor mobile. Cererea pietei pentru aceste categorii de produse este in crestere, conform rezulatelor obtinute in urma campaniilor online.
Conform rezultatelor finale, un procent de 60% dintre consumatori detin in prezent un monitor LCD. Pentru urmatoarele 6 luni, cererea pentru aceasta categorie de monitoare va fi in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in aceasta perioada. Cea mai mare cerere va fi inregistrata pentru modelele de monitoare LCD cu diagonala de 17 inci si 19 inci, urmate de modele cu diagonala wide de 20 inci, respectiv 22 inci conform rezultatelor.
Studiul a dezvaluit si preferintele consumatorilor in ceea ce priveste telefoanele mobile. Atfel, 45% dintre consumatori, cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele 3 luni.
"Consumatorii de pe piata locala se orienteaza din ce in ce mai mult spre achizitia unui monitor LCD cu diagonala mare, care ofera functii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Estimam o crestere a cotei de piata pe segmentul telefonie mobila avand in vedere cererea ridicata pentru terminalele cu functii multimedia si ecran tactil", a declarat presedinte al LG Electronics Romania, Han Khyu.
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 75 de milioane Euro in anul 2006 si o crestere estimata de pana la 100 de milioane Euro pentru 2007, compania LG se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale