Cererea consumatorilor pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere
Data publicarii: 19-12-2008 | AfaceriCererea pentru monitoare LCD si telefoane mobile este in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in urmatoarele sase luni, iar 45% vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele trei luni, potrivit unui studiu al LG Romania.
Campaniile online desfasurate de LG Electronics Romania in perioada 17 noiembrie - 12 decembrie 2008, au dezvaluit obiceiurile consumatorilor in ce priveste achizitia monitoarelor si a telefoanelor mobile. Cererea pietei pentru aceste categorii de produse este in crestere, conform rezulatelor obtinute in urma campaniilor online.
Conform rezultatelor finale, un procent de 60% dintre consumatori detin in prezent un monitor LCD. Pentru urmatoarele 6 luni, cererea pentru aceasta categorie de monitoare va fi in crestere, 40% dintre consumatori afirmand ca intentioneaza sa achizitioneze un monitor LCD in aceasta perioada. Cea mai mare cerere va fi inregistrata pentru modelele de monitoare LCD cu diagonala de 17 inci si 19 inci, urmate de modele cu diagonala wide de 20 inci, respectiv 22 inci conform rezultatelor.
Studiul a dezvaluit si preferintele consumatorilor in ceea ce priveste telefoanele mobile. Atfel, 45% dintre consumatori, cu varste cuprinse intre 16 si 24 de ani vor achizitiona un nou telefon mobil in urmatoarele 3 luni.
"Consumatorii de pe piata locala se orienteaza din ce in ce mai mult spre achizitia unui monitor LCD cu diagonala mare, care ofera functii specifice, cum ar fi tuner TV integrat, tehnologie multilink sau port USB integrat. Estimam o crestere a cotei de piata pe segmentul telefonie mobila avand in vedere cererea ridicata pentru terminalele cu functii multimedia si ecran tactil", a declarat presedinte al LG Electronics Romania, Han Khyu.
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 75 de milioane Euro in anul 2006 si o crestere estimata de pana la 100 de milioane Euro pentru 2007, compania LG se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău