Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
Data publicarii: 12-07-2024 | Finante-BanciBanca Transilvania și Simona Halep au anunțat cu bucurie continuarea colaborării începute în 2018. Simona Halep, una dintre cele mai mari sportive ale României, va rămâne ambasadorul BT, inspirând și mobilizând românii prin exemplul său de muncă, performanță, succes, curaj, motivație, sacrificiu și reziliență. Parteneriatul dintre Banca Transilvania și Simona Halep a început cu dorința de a aduce mândrie românilor, având în vedere performanța ei ca Numărul 1 mondial în tenis timp de 64 de săptămâni.
De-a lungul colaborării, Simona Halep a fost vocea mesajelor Băncii Transilvania de 1 Decembrie, prin campanii notabile precum "Hai să facem treabă, România!", "La mulți ani, România!" și cea mai recentă campanie din 2023, "Drumul greu te duce mai departe". Continuarea acestui parteneriat reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a promova valori precum perseverența și excelența, inspirate de succesul Simonei Halep.
De-a lungul colaborării, Simona Halep a fost vocea mesajelor Băncii Transilvania de 1 Decembrie, prin campanii notabile precum "Hai să facem treabă, România!", "La mulți ani, România!" și cea mai recentă campanie din 2023, "Drumul greu te duce mai departe". Continuarea acestui parteneriat reflectă angajamentul Băncii Transilvania de a promova valori precum perseverența și excelența, inspirate de succesul Simonei Halep.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online