Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
Data publicarii: 02-07-2024 | Finante-BanciDeloitte România a asistat sucursala locală a Alior Bank, o instituție financiară poloneză, în vânzarea unui portofoliu de credite de consum performante către Patria Bank. Portofoliul vândut include aproximativ 4.000 de clienți persoane fizice și are un sold total de circa 97 de milioane de lei, conform datelor de la 30 aprilie 2024. Finalizarea tranzacției este așteptată pentru septembrie 2024.
Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară la Deloitte România, a subliniat importanța acestei tranzacții și a exprimat satisfacția echipei pentru contribuția adusă. El a evidențiat dedicarea și expertiza echipei ca fiind factori esențiali pentru succesul proiectului.
Echipa Deloitte România implicată în tranzacție a fost condusă de Radu Dumitrescu și a inclus pe Ionuț Vasilescu, Director Adjunct, și Iulia Georgescu, Senior Associate. Aceștia au colaborat îndeaproape cu colegii lor din Deloitte Polonia, Piotr Rudnicki și Karol Szczygielski, pentru a asigura un rezultat pozitiv.
Alior Bank, fondată în 2008 de un grup italian, este al optulea cel mai mare grup bancar din Polonia după active și este listată la Bursa de Valori din Varșovia, fiind parte din indicele WIG20. Principalul său acționar este Grupul PZU, una dintre cele mai mari instituții financiare din Polonia și Europa Centrală și de Est.
Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară la Deloitte România, a subliniat importanța acestei tranzacții și a exprimat satisfacția echipei pentru contribuția adusă. El a evidențiat dedicarea și expertiza echipei ca fiind factori esențiali pentru succesul proiectului.
Echipa Deloitte România implicată în tranzacție a fost condusă de Radu Dumitrescu și a inclus pe Ionuț Vasilescu, Director Adjunct, și Iulia Georgescu, Senior Associate. Aceștia au colaborat îndeaproape cu colegii lor din Deloitte Polonia, Piotr Rudnicki și Karol Szczygielski, pentru a asigura un rezultat pozitiv.
Alior Bank, fondată în 2008 de un grup italian, este al optulea cel mai mare grup bancar din Polonia după active și este listată la Bursa de Valori din Varșovia, fiind parte din indicele WIG20. Principalul său acționar este Grupul PZU, una dintre cele mai mari instituții financiare din Polonia și Europa Centrală și de Est.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online