Discovery, cel mai apreciat post TV non-fictiune
Data publicarii: 17-02-2009 | MediaDiscovery Channel se afla pe primul loc in clasamentul preferintelor telespectatorilor romani - in categoria "posturi TV non-fictiune" - potrivit celor mai recente studii calitative realizate in Romania de catre compania Discovery Networks Europa Centrala (DNCE).
Cele mai recente date de audienta confirma acest interes crescand, astfel incat, in ianuarie 2009, Discovery Channel a inregistrat o crestere cu 40% a share-ului pe publicul sau tinta (barbati intre 25-39 ani), comparativ cu luna ianuarie 2008, potrivit datelor furnizate de compania Gfk.
In iulie 2008, Discovery Networks Europa Centrala a coordonat un studiu "brand tracker" in Romania, pentru a afla cum este perceput brand-ul Discovery de catre telespectatorii romani. Rezultatele au demonstrat ca Discovery Channel se bucura de o frecventa mare de vizionare si o afinitate pozitiva, mai ales in randul publicului tinta.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online