Topul mall-urilor, dupa vanzari
Data publicarii: 04-03-2009 | AfaceriDepartamentul de Retail din cadrul Colliers International a realizat o analiza a vanzarilor generate in centrele comerciale de tip mall din Bucuresti, care au fost lansate pe piata in urma cu cel putin sase luni. Analiza a fost realizata in special la nivelul magazinelor de moda. Unirea Shopping Center ramane in topul preferintelor consumatorilor. Cei 40.000 de vizitatori care intra in centrul comercial genereaza vanzari anuale medii de 7.000-10.000 de euro/metrul patrat pentru magazinele de articole de imbracaminte. In cazuri exceptionale, vanzarile pot ajunge la 14.000 de euro/mp. Urmeaza Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu vanzari mai mici cu aproximativ 10% decat in Unirea Shopping Center.
Baneasa Shopping City, care s-a deschis in aprilie 2008, a reusit sa atraga o medie zilnica de 27.000 de persoane. Pozitionat pe segmentul de lux, dar avand dezavantajul unui acces mai dificil, centrul comercial a inregistrat anul trecut vanzari pe metrul patrat cu 20-50% sub cele din Plaza Romania si Bucuresti Mall.
Conform analizei Colliers, City Mall beneficiaza in prezent de 15.000-17.000 de vizitatori zilnic. Vanzarile pe metrul patrat sunt mult sub cele inregistrate de catre centrele comerciale din varful clasamentului. In ceea ce priveste chiriile, se face simtita o presiune pentru reducerea acestora. Pe fondul scaderii consumului, majoritatea retailerilor inregistreaza vanzari cu 20-40% sub nivelul celor din perioada similara a lui 2008, ceea ce ii determina sa isi recalculeze costurile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI