Romanii cred in Mercedes si in Nokia

Data publicarii: 06-03-2009 | Diverse

Conationalii considera ca se pot bizui pe aceste marci, reiese dintr-un studiu realizat de revista "Reader's Digest".

Romanii au cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in telefoanele Nokia si in computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest". La capitolul carduri de credit, conationalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germana Nivea.

Detergentul care se bucura de cel mai inalt nivel de apreciere printre romani este Ariel, iar cerealele Nestle conduc si ele la categoria lor. In acelasi timp, belgienii si rusii prefera masinile Toyota, in timp ce austriecii, nemtii, polonezii si elvetienii considera ca marca Volkswagen face toti banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a iesit pe locul intai in topul increderii, in aproape toate statele incluse in studiu. Aceeasi perfo rmanta au mai stabilit-o pe categoriile lor marcile Nokia, la telefoane mobile, si Visa, la carduri bancare.

Integral in Evenimentul Zilei