Romanii cred in Mercedes si in Nokia
Data publicarii: 06-03-2009 | DiverseConationalii considera ca se pot bizui pe aceste marci, reiese dintr-un studiu realizat de revista "Reader's Digest".
Romanii au cea mai mare incredere in automobilele Mercedes, in telefoanele Nokia si in computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista "Reader's Digest". La capitolul carduri de credit, conationalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germana Nivea.
Detergentul care se bucura de cel mai inalt nivel de apreciere printre romani este Ariel, iar cerealele Nestle conduc si ele la categoria lor. In acelasi timp, belgienii si rusii prefera masinile Toyota, in timp ce austriecii, nemtii, polonezii si elvetienii considera ca marca Volkswagen face toti banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a iesit pe locul intai in topul increderii, in aproape toate statele incluse in studiu. Aceeasi perfo rmanta au mai stabilit-o pe categoriile lor marcile Nokia, la telefoane mobile, si Visa, la carduri bancare.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall