Cum se facea publicitate in urma cu 150 de ani
Data publicarii: 17-03-2009 | MediaPerioada de soldari si lichidarea stocului dupa un faliment au fost promovate prin reclame in ziarele romanesti inca din secolul al XIX-lea. Publicitatea de acum mai bine de 120 de ani folosea aceleasi metode persuasive, ca in zilele noastre, pentru a determina consumatorii sa cumpere produsele sau serviciile promovate. Primele tipuri de reclame aparute in ziarele romanesti semanau cu niste anunturi publicate pe aproape un sfert de pagina. Ulterior, designul lor a fost imbunatatit, si au aparut siglele si logourile.
Marinela Barta, muzeograf in cadrul Muzeului "Casa Muresenilor" din Brasov, a reusit sa parcurga toate paginile "Gazetei de Transilvania", detinuta de familia Muresianu, in care erau publicate machetele publicitare ale vremii.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare