Cotidianul Seattle Post-Intelligencer va mai aparea doar pe internet, din cauza crizei
Data publicarii: 17-03-2009 | MediaCotidianul american Seattle Post-Intelligencer, cu o vechime de 146 de ani, va fi disponibil doar online, de marti, dupa ce proprietarii sai din grupul media Hearst au decis ca ziarul sa nu mai apara in varianta tiparita, din cauza pierderilor, informeaza Reuters.
Grupul Hearst a luat decizia de renuntare la varianta tiparita, din cauza pierderilor. Cotidianul avea un tiraj de 114.000 de exemplare si, dupa ce a inceput sa inregistreze minusuri financiare, a fost scos la vanzare, insa nu s-a gasit niciun cumparator.
Seattle Post-Intelligencer s-a confruntat, in ultimele luni, cu o scadere a veniturilor din publicitate si din difuzare, la fel ca majoritatea ziarelor americane.
Cotidianul american are 170 de angajati, insa directorul Hearst nu a dat detalii cu privire la numarul concedierilor efectuate odata cu restrangerea la online. Potrivit managerilor Hearst, scopul actual al grupului media este transformarea site-ul-ui SeattlePI.com in cel mai important portal de informatii din regiune.
Disparitia Seattle Post-Intelligencer de la chioscuri va lasa orasul cu un singur cotidian generalist, Seattle Times.
La sfirsitul lunii februarie, un alt cotidian local din SUA, Rocky Mountain News din Denver, si-a incetat aparitia, la 100 de ani dupa lansare. De asemenea, cel mai important ziar din orasul american San Francisco, The Chronicle, s-ar putea inchide dupa ce, anul trecut, a inregistrat pierderi de peste 50 de milioane de dolari, iar proprietarul publicatiei, acelasi Hearst Corp, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, concedierea unui numar semnificativ de angajati.
Grupul Hearst este unul dintre cele mai mari trusturi media din SUA, aflat de peste 120 de ani pe piata. Din grup mai fac parte, printre altele, revistele Cosmopolitan, Esquire si Harper's Bazaar, ziarul Houston Chronicle si posturile TV ESPN si The History Channel.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall