Cotidianul Seattle Post-Intelligencer va mai aparea doar pe internet, din cauza crizei
Data publicarii: 17-03-2009 | MediaCotidianul american Seattle Post-Intelligencer, cu o vechime de 146 de ani, va fi disponibil doar online, de marti, dupa ce proprietarii sai din grupul media Hearst au decis ca ziarul sa nu mai apara in varianta tiparita, din cauza pierderilor, informeaza Reuters.
Grupul Hearst a luat decizia de renuntare la varianta tiparita, din cauza pierderilor. Cotidianul avea un tiraj de 114.000 de exemplare si, dupa ce a inceput sa inregistreze minusuri financiare, a fost scos la vanzare, insa nu s-a gasit niciun cumparator.
Seattle Post-Intelligencer s-a confruntat, in ultimele luni, cu o scadere a veniturilor din publicitate si din difuzare, la fel ca majoritatea ziarelor americane.
Cotidianul american are 170 de angajati, insa directorul Hearst nu a dat detalii cu privire la numarul concedierilor efectuate odata cu restrangerea la online. Potrivit managerilor Hearst, scopul actual al grupului media este transformarea site-ul-ui SeattlePI.com in cel mai important portal de informatii din regiune.
Disparitia Seattle Post-Intelligencer de la chioscuri va lasa orasul cu un singur cotidian generalist, Seattle Times.
La sfirsitul lunii februarie, un alt cotidian local din SUA, Rocky Mountain News din Denver, si-a incetat aparitia, la 100 de ani dupa lansare. De asemenea, cel mai important ziar din orasul american San Francisco, The Chronicle, s-ar putea inchide dupa ce, anul trecut, a inregistrat pierderi de peste 50 de milioane de dolari, iar proprietarul publicatiei, acelasi Hearst Corp, a anuntat, la sfarsitul lunii februarie, concedierea unui numar semnificativ de angajati.
Grupul Hearst este unul dintre cele mai mari trusturi media din SUA, aflat de peste 120 de ani pe piata. Din grup mai fac parte, printre altele, revistele Cosmopolitan, Esquire si Harper's Bazaar, ziarul Houston Chronicle si posturile TV ESPN si The History Channel.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online