Dacia atrage atentia clientilor asupra unei tentative de inselatorie legata de o falsa promotie
Data publicarii: 17-03-2009 | DiverseUzina de automobile Dacia atrage atentia clientilor asupra unei noi inselatorii legate de o falsa promotie, la care s-ar castiga autoturisme Logan prin tragere la sorti a zece numere de telefon, se arata intr-un comunicat remis de companie.
Suma ceruta asa-zisilor cistigatori, care ar urma sa fie anuntati printr-un sms, este cuprinsa intre 250 - 650 de euro.
Biroul de presa al Dacia precizeaza ca escrocheria a fost descoperita la adresa http://dacia-logan.webs.com/detaliiconcurs.htm.
Pentru ca cetatenii sa nu cada victime ale acestui concurs fals, Dacia precizeaza ca nu a organizat si nici nu organizeaza concursuri de acest gen si ca domnul Constantin Stroe (presedinte ACAROM si vicepresedinte Dacia), al carui nume este mentionat in mesaj pentru a da credibilitate inselatoriei, nu are nicio legatura cu falsul concurs.
Dacia va solicita inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa, pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciunea si concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca, precizeaza oficialii de la Dacia in comunicat.
Administratia Dacia roaga cetatenii care ar putea fi apelati de cei care au pus la cale inselatoria sa obtina de la persoanele care le contacteaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia, la numarul de telefon 0248 500 000.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online