Primul numar al Forbes Romania va aparea pe piata pe 23 martie
Data publicarii: 18-03-2009 | MediaPrimul numar al revistei de quality business Forbes Romania, lansata in Romania de trustul de presa Adevarul Holding, va aparea pe piata luni, 23 martie, intr-un tiraj de 50.000 de exemplare, potrivit reprezentantilor trustului de presa.
Romania este a 10-a tara in care Forbes lanseaza o editie internationala. Editia romaneasca este singura care va aparea bilunar, la fel ca Forbes SUA, restul editiilor avand o periodicitate lunara. Revista de business Forbes Romania, tiparita in minimum 100 de pagini, va aparea lunea, la fiecare doua saptamani, la pretul de 6,99 lei.
"Credem in acest proiect si credem ca a venit momentul ca o revista de genul Forbes sa ocupe un rol important pe piata din Romania. Proiectul Forbes este unul vechi, la care am inceput sa ne gandim inca de la inceputul anului 2007, cand stiam ca Adevarul Top 500 miliardari se va transforma in Forbes Romania 500 de miliardari", a declarat Razvan Corneteanu, director al Adevarul Holding.
Continutul revistei va consta in 60% articole produse de echipa de jurnalisti romani si 40% continut tradus din editia SUA. O noutate adusa de Forbes in Romania este faptul ca este prima oara cand o revista de business trateaza tema cercetarii si tehnologiei.
Potrivit directorului Adevarul Holding, Razvan Corneteanu, cea mai mare provocare a fost convingerea Forbes SUA ca Romania e pregatita din punct de vedere al standardelor de calitate jurnalistice pentru a se ocupa de acest produs. "Ne-a luat foarte mult timp pentru a dovedi ca suntem in stare sa formam o echipa care sa indeplienasca standardul de calitate impus de Forbes SUA. De aceea, negocierea contractului a durat mult timp", a precizat Razvan Corneteanu.
Forbes Romania este prima revista cu o strategie de marketing speciala pentru abonati, care vor primi publicatia cu trei zile inainte de aparitia sa pe tarabe.
Revista Forbes SUA, prezenta pe piata de aproape 92 de ani, este una dintre cele mai importante publicatii americane ale ultimului secol. Revista, care are in prezent cinci milioane de cititori pe luna, a fost lansata de un imigrant scotian, B.C Forbes, pe 15 septembrie 1917. Forbes lanseaza, anual, prestigiosul top al celor mai bogati oameni din lume, top ajuns anul acesta la numarul 23.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial