Companiile aeriene low-cost au luat 20% din clientii business ai companiilor de linie
Data publicarii: 19-03-2009 | TurismNumarul pasagerilor pe segmentul business a crescut, la companiile low-cost, cu pana la 20%, datorita crizei economice, in timp ce s-a inregistrat o scadere a numarului de clienti la companiile de linie, au declarat reprezentantii mai multor companii aeriene.
"Companiile low-cost sunt preferatele pasagerilor de business din cauza crizei economice globale. Putem sa spunem ca numarul contractelor a crescut pe perioada ianuarie-februarie 2009, fata de perioada similara a anului trecut. Procentul de calatori business al curselor Blue Air este de peste 10%" au declarat reprezentantii companiei.
Potrivit acestora, pentru business, compania ofera programul corporate prin reteaua de agentii noi din Malaga, Londra si Sibiu care ofera maximum de flexibilitate celor care calatoresc des, cu posibilitatea de a face economii de pana la 50%, daca aleg sa plateasca in avans un pachet de cel putin 30 de bilete de avion. In acest sens, aceasta categorie de pasageri are posibilitatea de a beneficia de tarife fixe negociate pentru pachetele de bilete de avion cu plata bilunara.
O alta companie low-cost, My Air, a inregistrat de la jumatatea anului trecut si pana in prezent o crestere cu pana la 30% a numarului de pasageri de business.
"Probabil ca firmele se uita mai atent la buget si prefera preturile mai mici. Cu siguranta criza economica s-a resimtit si la firme, care prefera companiile low-cost decat pe cele mari" a declarat directorul general al companiei italiane, Antonio Iervolino.
Si directorul de comunicare al companiei low-cost Wizz Air, Natasa Kazmer, a declarat pentru NewsIn ca in ultimele luni s-a observat ca un segment semnificativ de pasageri, care pana in prezent foloseau serviciile companiilor de linie se orienteaza acum spre companiile low-cost.
"Oamenii trebuie sa calatoreasca in continuare insa sunt din ce in ce mai preocupati de costuri. De aceea, acorda mai multa atentie transportatorilor aerieni low-cost" a spus Kazmer.
In acelasi timp, companiile de linie resimt o scadere a numarului de pasageri pe segmentul business.
"Situatia financiara actuala a condus la o scadere generala pe segmentul calatoriilor, dar cu o scadere mai mare pe segmentul pasageri premium (business-n.r.), comparativ cu anii trecuti. Mai mult, companii care si-au dorit scaderea costurilor au interzis calatoriile corporate sau se indreapta mai mult catre calatoriile la clasa economica" a spus directorul comercial al British Airways pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova, Emil Delibashev.
Lufthansa estimeaza o usoara scadere, in 2009, a clientilor de business pe fondul actualului context economic. Potrivit directorului general de vanzari pentru Romania si Moldova, Stefan Versemann in cadrul traficului curselor de lunga durata cota segmentului de pasageri business a fost de aproximativ 20% in 2008, ceea ce semnifica o usoara crestere fata de 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online