Petrom scumpeste de joi benzina cu 7 bani/litru
Data publicarii: 19-03-2009 | DiverseCompania Petrom, controlata de grupul OMV din Austria, majoreaza de joi preturile de referinta la benzina cu 7 bani/litru, in timpul ce preturile motorinei raman neschimbate, potrivit datelor companiei.
Astfel, benzina Premium fara plumb 10 ppm va costa 3,32 lei/litru, litrul de benzina Top Premium fara plumb 99+ este 3,65 lei, iar sortimentele OMV Carrera 95 si OMV Carrera 100 costa 3,42 lei si respectiv 4,05 lei/litru.
Motorina costa ca si pana acum. Adica, un litru de motorina Top Euro Diesel 5 este 3,36 lei, motorina OMV Sprint Diesel costa 3,41 lei/litru, litrul de motorina Euro Diesel 5 este 3,23 lei, iar cel de motorina OMV Alpin Diesel este 3,69 lei.
Preturile Petrom pot varia cu maximum +/-5% fata de preturile de referinta. Anterior, Petrom a redus preturile de referinta la motorina cu 9 bani/litru, din 3 martie.
Petrom are activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Marketing, Gaze Naturale si Energie si exploateaza rezerve dovedite de petrol si gaze estimate la 0,9 miliarde barili echivalent petrol, avand o capacitate maxima anuala de rafinare de opt milioane tone si circa 550 de statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 257 benzinarii in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia.
Grupul OMV din Austria detine 51,01% din actiunile Petrom. Ministerul Economiei detine 20,64% din actiunile Petrom, Fondul Proprietatea SA detine 20,11%, iar 8,24% apartin actionarilor minoritari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online