Cum sa faci bani vanzand spatiu publicitar pe propriul corp
Data publicarii: 20-03-2009 | MediaPe timp de criza, unii devin foarte inventivi cand vine vorba de un venit suplimentar. Astfel se face ca 30 de americani au vandut spatiu publicitar pe propriul corp. Ei au acceptat sa li se tatueze temporar, pe cap, o reclama a Air New Zealand.
Kylie Bamburger este una dintre cele 30 de persoane din California care si-au vandut spatiu pe corp pentru publicitate. Ea a primit 777 de dolari pentru reclama de pe ceafa a Air New Zealand, care i-a fost tatuata temporar.
Pentru Kylie decizia de a-si tatua o reclama pe corp nu a fost dificila: ea sufera de o forma avansata de alopecie si nu are par niciunde pe corp, asa ca nu a fost nevoita sa renunte la podoaba capilara pentru a incasa "salariul" de ocazie. "Banii primiti m-au scapat de multe datorii",a marturisit tanara, care este studenta.
Specialistul in marketing, Kenneth Wilbur, a declarat ca tatuarea pe corp a reclamelor i-ar putea scapa pe multi de datorii in perioada crizei si este o forma originala de promovare a unor produse.
Cei 30 de americani nu sunt primii care au primit bani pentru spatiu publicitar pe corpul lor. Dunlop a tatuat permanent logo-ul sau pe doritori inca din 2005. Pe site-ul www.leaseyourbody.com, persoanele doresc sa inchirieze spatiu pe corp pentru publicitatea sponsorilor site-ului sunt invitati sa isi faca un cont si sa se astepte la un nou tatuaj care, desi nu este prea frumos, este cu siguranta productiv.

cnn.com via Realitatea
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online