BusinessWeek: Topul celor mai performante companii americane
Data publicarii: 30-03-2009 | InternationalDe mai bine de un deceniu, revista americana BusinessWeek intocmeste anual un top al celor mai performante 50 companii americane, multe dintre acestea fiind branduri consacrate peste tot in lume.
In stabilirea listei finale, analistii BusinessWeek culeg informatii despre toate companiile din Standard & Poor's 500, index bursier in care sunt incluse cele mai solide 500 de firme, dupa care fiecare nume este analizat pe baza unor criterii relevante, precum cresterea vanzarilor sau returnarea capitalului investit.
De asemenea, este urmarita evolutia in timp a companiei pentru a se putea cuantifica stabilitatea si performantele in comparatie cu alte firme din acelasi sector. Primii zece clasati sunt urmatorii:
- Gilead Science, activa in industria de sanatate, are o valoare de piata de 40,8 miliarde dolari si o profitabilitate generala de 48,6%
- CF Industries Holding, activeaza in industria chimica, cu o profitabilitate de 47,2%
- Diamond Offshore Drilling, jucator pe piata energetica, are o profitabilitate de 40,4%
- Windstream, se ocupa cu servicii de telecomunicatii, a avut o profitabilitate de 19,5%
- Colgate Palmolive, producator de bunuri de larg consum, are o profitabilitate de 58,8%
- Robinson Worldwide, are o valoare de piata de 7 miliarde de dolari si o profitabilitate de 50%
- Exelon, cu 31,1 miliard dolari valoare de piata, are o profitabilitate de 21,4%
- Microsoft, colos cu o valoare de piata de 143,6 miliarde dolari si o profitabilitate de 59,3%
- Best Buy, retailer de electronice, are o profitabilitate de 35,3%
- Mastercard, valoare de piata de 20 miliarde, profitabilitate de 50%
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI