Afacerile VB Leasing au scazut cu aproape 70% in februarie, la 8,4 milioane euro
Data publicarii: Astazi, 30-03-2009 | AfaceriVB Leasing Romania a afisat pentru februarie afaceri mai mici cu aproape 70% fata de aceeasi luna a anului trecut, la 8,4 milioane euro, mai ales din cauza scaderii accentuate a vanzarilor de autovehicule de pe piata romaneasca, a declarat directorul general al companiei.
In februarie 2008, compania a inregistrat o valoare a bunurilor finantate de 26 milioane euro.
"Situatia pietei si cererea scazuta existenta pe piata au determinat scaderea volumelor, insa segmentul auto detine ponderea cea mai mare in portofoliul nostru actual. Fata de aceeasi perioada din 2008, in ianuarie si februarie 2009 vanzarile auto in leasing au scazut cu aproximativ 65-70%", a spus directorul general al VB Leasing, Liviu Serban.
El considera ca firmele de leasing sunt obligate sa gaseasca "oportunitatile pe care aceasta situatie de piata le ofera", desi se remarca o descrestere a afacerilor in majoritatea domeniilor de activitate.
"Anul acesta ne asteptam, insa, ca domeniul echipamentelor sa fie cel care va inregistra o crestere, fata de volumul de anul trecut", a estimat Serban.
VB Leasing este specializata pe trei domenii de activitate: autoturisme si autoutilitare, camioane/utilaje de constructii si echipamente.
In ce priveste strategia companiei in perioada urmatoare, seful VB Leasing a precizat ca firma isi mentine numarul actual de puncte de lucru.
"Ne concentram in aceasta perioada pe gasirea de solutii de reduceri de costuri care sa nu afecteze costurile cu personalul, acesta fiind resursa cea mai importanta a organizatiei, mai ales in cadrul unei piete atat de competitive cum este cea de leasing", a mai spus Serban.
VB Leasing Romania (VB Leasing Ro) a afisat pentru anul trecut afaceri de 160 milioane euro, in scadere cu 22% fata de 2007, insa si-a sporit profitul net de 2,7 ori, la 6,8 milioane euro, pe fondul reducerii costurilor.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial