In cinci ani se va putea circula pe autostrada Bucuresti-Brasov
Data publicarii: 02-04-2009 | DiverseAutostrada Bucuresti-Brasov ar putea fi data in folosinta peste cinci ani, a declarat, joi, ministrul Transporturilor si Infrastructurii, Radu Berceanu, aflat in vizita de lucru pe santierul autostrazii Bucuresti-Ploiesti.
"De acum in cinci ani vom ajunge la Brasov pe autostrada, iar Banca Europeana de Investitii (BEI) ar putea finanta 50% din costul necesar constructiei a doua tronsoane: centura Ploiesti si Bucuresti-Ploiesti", a declarat Radu Berceanu.
Acesta a adaugat ca tronsonul Bucuresti-Ploiesti va fi gata pana la sfarsitul anului 2010. "De la centura Bucuresti pana la Moara Vlasiei procentul exproprierilor este de 100%", a spus ministrul Transporturilor.
De asemenea, Berceanu a afirmat ca anul acesta tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, care insumeaza 30 de km, va fi finalizat, cu exceptia podurilor care vor fi terminate in februarie 2010.
Referindu-se la tronsonul Comarnic-Brasov, Radu Berceanu a declarat ca, in termen de zece zile, va fi desemnata compania de constructii.
Banca Europeana pentru Investitii negociaza cu Ministerul Transporturilor preluarea finantarii autostrazii Bucuresti-Ploiesti si a centurii Capitalei, a declarat, miercuri, pentru NewsIn, directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), Dorina Tiron.
O noua intalnire pe aceasta tema intre reprezentantii ministerului si oficialii BEI va avea loc peste doua-trei saptamani.
Initial s-a luat in discutie si finantarea prin fonduri BEI a centurii Ploiestiului, care are termen de finalizare in toamna acestui an. "Credem ca terminam in acest an centura Ploiestiului, astfel incat sa nu mai fie necesari si banii de la BEI", a declarat Tiron.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza