Raiffeisen Bank a incheiat primul semestru cu un profit de 21 de milioane euro
Data publicarii: 10-08-2006
“Rezultatele financiare inregistrate la sase luni de Raiffeisen Bank sunt bune. Ele au fost influentate de schimbarile la nivelul retelei de unitati pe care le-am implementat la inceputul acestui an – o specializare a retelei pe segmentele de corporate si de retail. Avem o evolutie buna a activelor tinand cont ca 2006 este anul in care foarte multe credite de consum acordate in 2003 si 2004 ajung la scadenta. Am inlocuit acest portofoliu de credite pe termen scurt, crescand ponderea creditelor acordate pe termen mediu si lung. Aceasta orientare este in deplina concordanta cu strategia noastra de a avea relatii pe termen lung cu clientii nostri” a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.
In totalul activelor bancii, creditele acordate clientilor au ajuns la 1.558 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului 2005. in acelasi timp, depozitele clientilor au crescut cu 33%, atingand valoarea de 2.231 milioane euro.
Accent pe activitatea de vanzare in segmentul retail
In 2006, Raiffeisen Bank va deschide cel putin 40 de unitati noi, astfel incat la sfarsitul anului reteaua teritoriala a bancii sa ajunga la peste 255 de unitati. Se vor infiinta mai ales unitati specializate, dedicate cu precadere clientilor persoane fizice si IMM. Raiffeisen Bank ofera solutii complete de produse si servicii pentru clientii IMM, precum si consiliere in domeniu - peste 300 de persoane dedicate segmentului IMM in unitatile bancii. In martie 2006 a fost inaugurat in Bucuresti primul centru destinat exclusiv acordarii creditelor imobiliare “Casa Ta”. Raiffeisen Bank a lansat in prima parte a acestui an Raiffeisen Online, serviciul de internet banking pentru persoane fizice, care permite clientilor un acces mult mai rapid si mai comod la conturile sale.
Activitatea de corporate s-a dezvoltat pe baza colaborarii cu parteneri puternici
Activitatea de corporate s-a dezvoltat prin colaborarea cu parteneri puternici din sectoarele petrol si energie, industrie grea sau distributie de bunuri de larg consum. Raiffeisen Bank si-a extins implicarea si in sectorul imobiliar prin participarea in calitate de banca finantatoare a unor mari proiecte imobiliare. Forta de vanzare a fost reorganizata in asa fel incat sa raspunda cat mai bine cerintelor clientilor. De asemenea, Raiffeisen Bank si Grupul de Economie Aplicata (GEA) organizeaza o serie de conferinte cu tema: „Afaceri romanesti-in context european” cu scopul de a sprijini mediul de afaceri in contextul aderarii la Uniunea Europeana. Astfel de forumuri de afaceri au fost sau vor fi organizate in 8 orase importante ale Romaniei.
In prezent, banca are peste 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 125.000 IMM-uri) si peste 4.700 corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale de acces la produsele si serviciile bancii, oferindu-le posibilitatea de a alege cea mai convenabila metoda de a-si efectua tranzactiile: prin cele 235 de unitati sau prin serviciile Raiffeisen Direct (telefon banking), myBanking (mobile banking), Multicash (e-bank) si Raiffeisen Online (internet banking). Raiffeisen Bank detine o retea exinsa de ATM-uri si POS-uri: 800 de ATM-uri si 6.500 de POS-uri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024