Baxi Romania lanseaza programul Rabla la centrale, prin care estimeaza vanzari de circa 4 mil.euro
Data publicarii: 01-09-2009 | AfaceriDistribuitorul de centrale termice Baxi Romania, reprezentanta locala a Baxi Group, a lansat programul "Rabla la centrale", prin care vizeaza sa inlocuiasca peste 7.000 de centrale, si estimeaza vanzari de circa patru milioane de euro numai din acest proiect, a comunicat, marti, compania.
Clientul care opteaza pentru inlocuirea echipamentului termic pe care il detine cu una din centralele Baxi incluse in program beneficiaza de o prima de casare de pana la 750 de lei, contravaloarea echipamentului vechi.
Campania vizeaza modernizarea sistemelor de incalzire din casele romanilor, demersul fiind unul fara nicio implicare din partea organismelor publice, informeaza Baxi. Programul se adreseaza in principal persoanelor care au achizitionat o centrala termica in urma cu peste sase ani, precum si celor care folosesc pentru incalzire sisteme vechi cum sunt convectoarele sau incalzitoarele instant pe gaz.
Campania "Rabla la centrale" se va desfasura cu statutul de program pilot pana la sfarsitul acestui an.
"Argumentele care justifica oportunitatea lansarii programului si reactia pozitiva anticipata in randul consumatorilor sunt costurile mari de intretinere si reparatii pentru centralele vechi, consumul crescut de combustibil fosil pe care il inregistreaza aceste centrale, siguranta utilizatorilor si, nu in ultimul rand, nivelul crescut al emisiilor de noxe ce afecteaza mediul inconjurator", se arata in comunicatul companiei.
Potrivit Baxi Romania, parcul total de centrale termice din Romania este estimat in prezent de aprox. 1,8 mil. unitati. Numai achizitiile efectuate pana in 2003 se ridica la circa 1 mil. unitati. In ultimii 5-6 ani, vanzarile pietei de profil au stagnat la un nivel de circa 150.000 unitati/an. Costul mediu al unei centrale termice standard este de 550 euro.
Potrivit statisticilor, circa 6% din acest gen de echipamente sufera interventii majore in perioada post-garantie, ce impun inlocuirea produsului sau inlocuirea unor piese de schimb care costa mai mult decat jumatate din pretul unei centrale noi. Prin urmare, circa 60.000 unitati necesita a fi inlocuite cu unele noi.
Grupul Baxi detine 16 fabrici si 12 marci distincte. In Romania, marcile Grupului - BAXI, WESTEN si ROCA - sunt comercializate de catre Baxi Romania.
Portofoliul Baxi Romania include o gama extinsa de centrale termice standard si cu condensare, murale si de pardoseala, cu puteri individuale generate cuprinse intre 24 kW si 1800 kW, panouri solare plane si cu tuburi vidate, pachete si sisteme termice integrate.
Potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, Baxi Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 21.031.804 lei, in crestere cu 15,3% fata de 2007, cand a avut vanzari de 18.225.912 lei.
Printre principalii jucatori pe piata centralelor termice din Romania se afla Baxi (Marea Britanie), Viessmann, Vaillant Romania, filiala locala a producatorului german cu acelasi nume, si grupul Bosch (Germania).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer