Interzicerea reclamelor la alcool in Marea Britanie ar priva industria media de 180 mil. lire
Data publicarii: 09-09-2009 | MediaInterzicerea reclamelor la alcool in Marea Britanie, recomandata de British Medical Association (BMA), ar putea provoca pierderi de peste 180 de milioane de lire sterline pe an industriilor media, potrivit datelor companiei Nielsen, informeaza The Guardian.
Punerea in practica a recomandarilor British Media Association ar avea un impact devastator asupra sectoarelor media deja afectate de criza economica, provocandu-le pierderi foarte mari in sectorul veniturilor din publicitate. In primele sase luni ale anului, 72 de milioane de lire au fost cheltuite de companiile producatoare de alcool pe reclame la televiziune, 46,5 milioane pentru publicitate in ziare si reviste, 28 de milioane pe reclamele outdoor si alte 14 milioane pentru reclame in cinematografe, potrivit datelor Nielsen, care nu includ insa si cifrele pentru publicitatea online.
"Nu trebuie sa ne gandim ca nu implementam o interdictie din cauza daunelor financiare, insa acest lucru ar avea un impact devastator asupra tuturor media. Dar BMA scapa ceva din vedere. Toate cercetarile pe care le-am vazut arata ca publicitatea nu are un impact major asupra culturii bazate pe alcool", a declarat presedintele agentiei Starcom MediaVest, Jim Marshall.
Departamentul britanic de Cultura, Media si Sport s-a distantat, de asemenea, de ideea unei interziceri totale a reclamelor la alcool, invocand cercetarile care dovedesc ca impactul masurii asupra consumului de alcool este foarte nesigur.
Potrivit reprezentatilor BMA, este esential ca guvernul Marii Britanii sa abandoneze sistemul de autoreglementare pentru reclamele la alcool.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online