Interzicerea reclamelor la alcool in Marea Britanie ar priva industria media de 180 mil. lire
Data publicarii: 09-09-2009 | MediaInterzicerea reclamelor la alcool in Marea Britanie, recomandata de British Medical Association (BMA), ar putea provoca pierderi de peste 180 de milioane de lire sterline pe an industriilor media, potrivit datelor companiei Nielsen, informeaza The Guardian.
Punerea in practica a recomandarilor British Media Association ar avea un impact devastator asupra sectoarelor media deja afectate de criza economica, provocandu-le pierderi foarte mari in sectorul veniturilor din publicitate. In primele sase luni ale anului, 72 de milioane de lire au fost cheltuite de companiile producatoare de alcool pe reclame la televiziune, 46,5 milioane pentru publicitate in ziare si reviste, 28 de milioane pe reclamele outdoor si alte 14 milioane pentru reclame in cinematografe, potrivit datelor Nielsen, care nu includ insa si cifrele pentru publicitatea online.
"Nu trebuie sa ne gandim ca nu implementam o interdictie din cauza daunelor financiare, insa acest lucru ar avea un impact devastator asupra tuturor media. Dar BMA scapa ceva din vedere. Toate cercetarile pe care le-am vazut arata ca publicitatea nu are un impact major asupra culturii bazate pe alcool", a declarat presedintele agentiei Starcom MediaVest, Jim Marshall.
Departamentul britanic de Cultura, Media si Sport s-a distantat, de asemenea, de ideea unei interziceri totale a reclamelor la alcool, invocand cercetarile care dovedesc ca impactul masurii asupra consumului de alcool este foarte nesigur.
Potrivit reprezentatilor BMA, este esential ca guvernul Marii Britanii sa abandoneze sistemul de autoreglementare pentru reclamele la alcool.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?