Asiaticii cheltuiesc anual 5 miliarde dolari pe haine sau animale virtuale
Data publicarii: 10-09-2009 | DiversePrin vanzarea unei game largi de produse, de la haine pentru personajele din avatar pana la mobilier virtual, retelele sociale asiatice par sa fi rezolvat dilema tuturor intreprinzatorilor online: cum sa faca profitabila uriasa baza de clienti, scrie Reuters.
Intr-un singur an, unul dintre jucatorii importanti pe piata online asiatica, Tencent Holdings, proprietarul celei mai mari retele sociale din China, Qzone, si-a vazut profiturile umflate cu 85%, in ciuda crizei economice.
"Explicatia este simpla. Utilizatorii cheltuiesc lunar sume foarte mici, sub trei dolari, insa baza de clienti uriasa are cuvantul cel mai important de spus", arata Benjamin Joffe, directorul unei firme de consultanta.
In ultimul an, asiaticii au cheltuit 5 miliarde dolari pentru bunuri cu intrebuintare strict virtuala, ceea ce reprezinta 80% din intreaga piata mondiala a produselor virtuale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii