Asiaticii cheltuiesc anual 5 miliarde dolari pe haine sau animale virtuale
Data publicarii: 10-09-2009 | DiversePrin vanzarea unei game largi de produse, de la haine pentru personajele din avatar pana la mobilier virtual, retelele sociale asiatice par sa fi rezolvat dilema tuturor intreprinzatorilor online: cum sa faca profitabila uriasa baza de clienti, scrie Reuters.
Intr-un singur an, unul dintre jucatorii importanti pe piata online asiatica, Tencent Holdings, proprietarul celei mai mari retele sociale din China, Qzone, si-a vazut profiturile umflate cu 85%, in ciuda crizei economice.
"Explicatia este simpla. Utilizatorii cheltuiesc lunar sume foarte mici, sub trei dolari, insa baza de clienti uriasa are cuvantul cel mai important de spus", arata Benjamin Joffe, directorul unei firme de consultanta.
In ultimul an, asiaticii au cheltuit 5 miliarde dolari pentru bunuri cu intrebuintare strict virtuala, ceea ce reprezinta 80% din intreaga piata mondiala a produselor virtuale.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI