O firma de publicitate a propus CFR Calatori branduirea trenurilor, Berceanu nu este de acord
Data publicarii: 07-10-2009 | MediaMinistrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, a declarat ca o firma de publicitate a propus CFR Calatori sa incheie un contract pentru denumirea trenurilor dupa numele unor produse comerciale, precizand ca aceasta schimbare nu se poate produce fara o analiza prealabila.
Potrivit ministrului transporturilor, acest contract prevedea plata a aproximativ 20.000 de euro anual.
"A fost o discutie intre compania CFR si firma de publicitate. Eu i-am intrebat pe cei responsabili despre aceasta propunere, pentru ca nu stiam. I-am mai intrebat cand anume aveau de gand sa ma anunte si pe mine despre acest contract. Cum ar fi sa circuli cu trenul Bergenbier si sa il schimbi cu Persil la Piatra Olt?", a spus Berceanu.
Acesta a precizat ca aceasta schimbare nu se poate realiza fara o analiza financiara prealabila si fara a se lua in considerare impactul asupra calatorilor.
Contractul prin care trenurile ar trebui sa fie redenumite urma sa fie semnat de directorul general CFR Calatori, Razvan Stoica, si de directorul adjunct al companiei, Alexandru Dumitrescu.
Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, a fost prezent la o expozitie feroviara, organizata la Gara de Nord.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial