Casa Versace si-a inchis magazinele din Japonia, dar sustine ca va intra din nou pe piata in 2010
Data publicarii: 07-10-2009 | InternationalCasa de moda Versace a inchis recent cele trei magazine pe care le detinea in Japonia, considerata ca un punct important pentru piata luxului, in cadrul unei regandiri a strategiei, si cauta noi locuri pentru a reschide cel putin un alt magazin in 2010, a anuntat miercuri grupul, citat de AFP.
"Dupa venirea noului director general, Giangiacomo Ferraris, intreaga strategie a Versace va fi revizuita. Magazinele din Japonia nu mai reprezentau imaginea marcii, iar grupul considera ca este mai avantajos sa le inchida si sa porneasca de la zero pentru a gasi noi locuri si canale de distributie mai adaptate", se arata in comunicatul grupului, citat de AFP.
Cele trei magazine ale grupului Versace in Japonia din Tokio, Osaka si Chiba au fost inchise intre iulie si septembrie. "Intentia grupului este de a reveni in 2010 pe piata japoneza cu cel putin un alt magazin", potrivit comunicatului.
Fost director general al casei de moda Jil Sander, Giangiacomo Ferraris, a venit la Versace in iulie, in locul lui Giancarolo Di Risio. Di Risio a fost numit in 2004 la Versace pentru a restructura marca, aflata atunci in criza dupa asasinatul din 1997 al fondatorului sau Gianni Versace.
In cinci ani, Di Risio a reusit sa redreseze grupul, insa a plecat in acest an, din cauza unor dezacorduri cu familia Versace, potrivit informatiilor din presa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online