Supermarketurile din Iasi au lansat cosul anticriza cu alimente la preturi minime
Data publicarii: 09-10-2009 | DiverseSupermarketurile din Iasi au introdus "cosul anticriza", la propunerea Comisariatului Judetean al Protectiei Consumatorului, care cuprinde cel putin noua produse de baza ce pot fi achizitionate la preturi cu pana la 20-25% mai mici.
Initiativa cosului anticriza apartine Comisariatului Judetean al Protectiei Consumatorului (CJPC) Iasi, al carui director, Tonel Cazacu, sustine ca economia lunara a iesenilor va fi de cel putin 120 lei daca vor achizitiona alimentele din spatiile special amenajate din supermarketuri.
Potrivit lui Cazacu, o paine poate fi cumparata cu 65 de bani, o sticla de ulei cu 3,1 lei, iar un kilogram de faina cu 1,3 lei.
"Consumatorii trebuie sa gaseasca in cos macar cate un produs din categoria lactate, carne, ulei, zahar, legume, fructe, oua, paine, orez sau faina. Poate fi cumparat orice produs din cosul respectiv", a declarat, cu ocazia lansarii cosului anticriza, Tonel Cazacu.
Cosul anticriza va fi introdus, sustine Cazacu, si in alte orase din judet, fiind o initiativa in premiera la nivel national. La initiativa CJPC au aderat supermarketuri precum Carrefour, Kaufland, Billa, Mercur Mary si Gima.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial