Japonezii au inventat imbracamintea care te protejeaza de gripa porcina
Data publicarii: 09-10-2009 | DiverseDesi pare cat se poate de obisnuit la prima vedere, costumul comercializat de compania japoneza Haruyama Trading Co este radical deosebit de restul produselor concurente: potrivit reprezentantilor firmei, constumul lor confera protectie impotriva viruslui H1N1 si altor forme de gripa sau raceala.
Haruyama a croit deja 50.000 costume, o parte din ele fiind comandate in avans de clienti. Protectia oferita impotriva bolilor este data de substantele chimice impregnate in material care au capacitatea de a neutraliza virusii.
Dioxidul de Titaniu, principala substanta utilizata, prezenta, de asemenea, in pasta de dinti si cosmetice, in reactie cu lumina, omoara toate microorganismele care vin in contact cu suprafata costumului.
Conform companiei, costumul isi pastreaza proprietatile si dupa cateva spalari. Pretul insa i-ar putea determina pe multi sa considere ca este mai avantajoasa administrarea unui vaccin: aproape 450 euro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial