Dacia a investit in ultimii trei ani peste 5 milioane de euro pentru prevenirea incendiilor
Data publicarii: 14-10-2009 | AfaceriDacia, care detine cea mai intinsa platforma constructoare de masini din tara, a investit in ultimii trei ani peste 5 milioane de euro pentru prevenirea incendiilor, in special pentru montarea de instalatii moderne destinate stingerii incendiilor, a anuntat miercuri producatorul auto.
In prezent, cladirile din zona de fabricatie sunt prevazute cu 120 instalatii specifice pentru detectarea si stingerea locala a flacarilor. Pe platforma exista o retea de 160 de hidranti exteriori si 1.800 de hidranti interiori cu un debit de 50 l/s, dar si o rezerva de apa de peste 10 000 m3. Majoritatea cladirilor si a parcurilor sunt prevazute cu instalatii pentru protectie impotriva trasnetelor, pentru evitarea exploziilor.
Pe platforma industriala Dacia de la Mioveni exista un serviciu dedicat prevenirii si stingerii incendiilor. "Serviciul pentru situatii de urgenta" este alcatuit din 44 de persoane, fiind dotat cu trei autospeciale, autoscara, echipamente de interventie in caz de inundatii si accidente chimice. Acest serviciu monitorizeaza permanent situatia pe platforma si gradul de securitate in caz de incendiu. Echipa are o capacitate de interventie de 3-5 minute, in functie de distanta care trebuie parcursa.
Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999, si are, in prezent, 18.000 de salariati, generand alte 130.000 de locuri de munca in industria pe orizontala. De la preluarea Dacia de catre Renault, la Mioveni au fost produse peste 1.320.000 de masini, peste 1.400.000 de motoare, peste 1.550.000 de cutii de viteze si peste 1.520.000 de seturi de transmisii produse.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online