Grupul Bloomberg salveaza BusinessWeek
Data publicarii: 14-10-2009 | MediaAgentia americana de informatii financiare si generaliste Bloomberg a anuntat ca va cumpara saptamanalul BusinessWeek, la un pret neprecizat oficial, dar estimat de site-ul BusinessWeek la o suma cuprinsa intre 2 si 5 milioane de dolari, potrivit Les Echos.
"Achizitia lui BusinessWeek va aduce avantaje enorme utilizatorilor Bloomberg", a declarat Daniel Doctoroff, presedinte al agentiei creata de primarul actual al New York-ului, Michael Bloomberg.
"BusinessWeek ne ajuta sa ne servim mai bine clientii si ne introduce in culoarele puterii, in intreprinderi si guvern", a adaugat acesta, intr-un comunicat. "Impreuna, site-urile BusinessWeek.com si Bloomberg.com vor avea mai multi vizitatori unici decat orice alt site financiar care nu este portal", a precizat presedintele consiliului de administratie, Peter Grauer.
In prezent, cele doua site-uri atrag mai mult de 20 de milioane de vizitatori unici pe luna, potrivit BusinessWeek. Pentru a facilita integrarea celor doua redactii, Bloomberg a precizat ca Norman Pearlstine, fost redactor-sef la Wall Street Journal si Time, va prelua functia de presedinte al BusinessWeek.
BusinessWeek, fondata in 1929, isi revendica 4,8 milioane de cititori saptamanali in 140 de tari, cu editii locale in chineza si indoneziana. Ca multe alte tiluri americane, saptamanalul a suferit o reducere drastica a incasarilor din publicitate si o erodare a publicului fidel.
Bloomberg, fondata in 1981, numara 2.200 de angajati in redactiile sale, distribuite in 146 de birouri din 72 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online