Sony Ericsson si-a adancit pierderile in al treilea trimestru, la 164 milioane euro
Data publicarii: 16-10-2009 | InternationalFabricantul de telefoane mobile Sony Ericsson a afisat vineri o pierdere neta de 164 milioane euro pentru al treilea trimestru, in crestere de la nivelul de 25 milioane euro inregistrat in aceeasi perioada din 2008, din cauza scaderii vanzarilor, insa si-a mentinut previziunile, relateaza AFP.
Compania formata de grupul suedez Ericsson si de cel japonez Sony in 2001 a realizat o cifra de afaceri de 1,62 miliarde euro, in scadere cu 42% fata de perioada similara din 2008, cand cifra de afaceri a fost de 2,80 miliarde euro, arata un comunicat al companiei. Cifra de afaceri a scazut si fata de al doilea trimestru al acestui an, cu 4%, de la 1,68 miliarde dolari.
In perioada iulie-septembrie, compania a vandut 14,1 milioane de telefoane mobile, comparativ cu 25,7 milioane in aceeasi perioada din 2008, scaderea fiind de 45%. Grupul a inregistrat totusi o usoara crestere a vanzarilor fata de al doilea trimestru al acestui an, de 2%.
Pretul mediu al telefoanelor mobile a fost in perioada analizata de 114 euro, fata de 109 euro in al treilea trimestru al anului trecut si 122 euro in trimestrul al doilea.
Ca si in al doilea trimestru, Sony Ericsson isi estmeaza cota de piata la nivel mondial la 5%. Grupul si-a mentinut previziunile legate de scaderea pietei telefoniei mobile cu 10% in 2009 fata de 2008.
Joi, grupul finlandez Nokia a afisat o pierdere neta de 559 milioane euro in al treilea trimestru, contrar estimarilor, marcand primele rezultate negative din ultimul deceniu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online