Sony Ericsson si-a adancit pierderile in al treilea trimestru, la 164 milioane euro
Data publicarii: 16-10-2009 | InternationalFabricantul de telefoane mobile Sony Ericsson a afisat vineri o pierdere neta de 164 milioane euro pentru al treilea trimestru, in crestere de la nivelul de 25 milioane euro inregistrat in aceeasi perioada din 2008, din cauza scaderii vanzarilor, insa si-a mentinut previziunile, relateaza AFP.
Compania formata de grupul suedez Ericsson si de cel japonez Sony in 2001 a realizat o cifra de afaceri de 1,62 miliarde euro, in scadere cu 42% fata de perioada similara din 2008, cand cifra de afaceri a fost de 2,80 miliarde euro, arata un comunicat al companiei. Cifra de afaceri a scazut si fata de al doilea trimestru al acestui an, cu 4%, de la 1,68 miliarde dolari.
In perioada iulie-septembrie, compania a vandut 14,1 milioane de telefoane mobile, comparativ cu 25,7 milioane in aceeasi perioada din 2008, scaderea fiind de 45%. Grupul a inregistrat totusi o usoara crestere a vanzarilor fata de al doilea trimestru al acestui an, de 2%.
Pretul mediu al telefoanelor mobile a fost in perioada analizata de 114 euro, fata de 109 euro in al treilea trimestru al anului trecut si 122 euro in trimestrul al doilea.
Ca si in al doilea trimestru, Sony Ericsson isi estmeaza cota de piata la nivel mondial la 5%. Grupul si-a mentinut previziunile legate de scaderea pietei telefoniei mobile cu 10% in 2009 fata de 2008.
Joi, grupul finlandez Nokia a afisat o pierdere neta de 559 milioane euro in al treilea trimestru, contrar estimarilor, marcand primele rezultate negative din ultimul deceniu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall