Firma germana de vanzari prin corespondenta Quelle ar putea fi lichidata, in lipsa unui cumparator
Data publicarii: 20-10-2009 | AfaceriMarca de vanzari prin corespondenta Quelle a grupului german Arcandor, aflat in redresare judiciara, si care numara 7.000 de angajati, ar putea fi lichidata in lipsa unui cumparator, a anuntat societatea-mama intr-un comunicat, citat de AFP.
Quelle este prezenta si pe piata romaneasca din 2005, iar pe 24 septembrie 2009 si-a lansat oficial noul catalog principal pentru sezonul toamna/iarna 2009 printr-o prezentare de moda.
"Dupa negocieri intensive cu numerosi investitori, nici creditorii, nici administratorul judiciar nu mai vad alta alternativa la lichidare, in lipsa asigurarii finantarii societatii", se arata in comunicat.
Salariatii marcii urmeaza sa fie informati in cursul zilei de marti despre situatia lor. Activitatile Quelle din strainatate ar urma sa faca obiectul unui proces de vanzare separat.
Arcandor, proprietar al Primondo, al marilor magazine Karstadt si al grupului de turism Thomas Cook, a fost plasat sub redresare judiciara la inceputul lunii septembrie. Intre timp, Arcandor si-a cedat participatia la Thomas Cook.
La inceputul acestei saptamani, Arcandor a anuntat ca actionarul principal, banca germana Sal Oppenheim, si-a redus participatia de la aproape 25% la mai putin de 10%, etapa considerata de analisti drept premisa unei renuntari totale la actiuni. De altfel, Sal Oppenheim ar urma ea insa-si sa fie cedata catre Deutsche Bank.
Publicatia Manager Magazin - care a publicat pe 6 octombrie un clasament al celor mai bogati miliardari din Germania - evidentia ca Madeleine Schickedanz, mostenitoare a dinastiei ce detine afacerea de vanzare prin corespondenta Quelle, a disparut pur si simplu din topul celor mai bogati 300 de germani, dupa falimentul Arcandor, la care era actionara.
Guvernul german a refuzat in iunie sa acorde ajutor financiar grupului Arcandor, deoarece acesta se confrunta cu probleme inainte de inceperea crizei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial