Centrul comercial Sun Plaza se va deschide in februarie anul viitor, 90% fiind deja inchiriat

Data publicarii: 20-10-2009 | Afaceri

Centrul comercial Sun Plaza, proiect de 200 mil. euro, dezvoltat de Sparkassen Immobilien in parteneriat cu firma EMCT, se va deschide in februarie 2010, lucrarile urmand sa fie finalizate in totalitate pana la sfarsitul acestui an, in prezent 90% din spatiu fiind deja inchiriat.

"Deschiderea in februarie 2010 ofera centrului comercial un drum mai sigur pe termen lung din punct de vedere al vanzarilor si al business-ului, decat o posibila, dar inoportuna inaugurare in octombrie anul acesta", a declarat Michael Richard, Director General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

In prezent, structura de rezistenta a Sun Plaza este finalizata, operatiunile de inchidere a fatadelor fiind aproape de final, iar constructorul a inceput finisajele spatiilor comune din interiorul centrului comercial. Dezvoltatorul estimeaza ca pana la data inaugurarii sa nu mai existe nici un spatiu liber.

Sun Plaza are o suprafata totala de 210.000 mp si o suprafata comerciala de 80.000 mp, precum si 2.000 de locuri de parcare dispuse pe doua niveluri subterane. Sun Plaza are 150 de magazine, cafenele si restaurante amplasate intr-o zona de "food-court" cu 1.200 locuri la mese, spatii de divertisment constand intr-un cinema de 15 sali cu 3.000 de locuri, sub brandul Cinema City, un club de biliard si bowling, un casino.

Cele mai importante brand-uri prezente in Sun Plaza sunt Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Marks&Spencer, Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, New Yorker, Sephora, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Okaidi, Z, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut, KFC si McDonalds.

Sparkassen Immobilien AG, companie de investitii imobiliare din Austria, este listata la Bursa din Viena de 21 de ani, avand investitii in proprietati rezidentiale, birouri, hoteluri si spatii comerciale in Austria, Germania, Bulgaria, Romania, Croatia, Ungaria, Cehia si Slovacia. La 30 iunie 2009, valoarea totala a portofoliului era de 1,85 mld. euro, iar spatiul total de inchiriat insuma 1.517.300 m2.

EMCT s-a implicat in dezvoltarea de centre comerciale in Romania de peste zece ani, colaborand cu retaileri importanti precum Carrefour, Bricostore si Cora.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: