Aviva a afisat afaceri in scadere cu 11% in primele noua luni, pe fondul prodentei consumatorilor
Data publicarii: 04-11-2009 | InternationalAviva, cel mai mare asigurator de viata britanic, prezent si pe piata din Romania, a inregistrat o scadere cu 11% a afacerilor, la 27,1 miliarde lire sterline (30,2 miliarde euro), pe fondul prudentei consumatorilor, arata rezultatele prezentante miercuri de grup.
Pe segmentul de asigurari de viata si pensii private, afacerile au scazut de asemenea cu 11%, la 24,1 miliarde lire (26,8 miliarde euro), "ca urmare a cererii mai scazute de consum si a actiunilor strategice" ale grupului, se arata in comunicatul Aviva.
Grupul britanic sustine ca scaderea vanzarilor din Europa in primele noua luni a fost influentata de un efect de baza generat de afacerile din Romania, unde lansarea pilonului II de pensii private, la inceputul anului trecut, a adus rezultatele exceptionale in acea perioada.
"Perspectivele pentru profitabilitatea totala a grupului din 2009 sunt bune, in ciuda unei reduceri a vanzarilor, generata de continuarea atitudinii prudente a clientilor, si a unui management activ al vanzarilor, pentru a optimiza profitabilitatea", subliniaza grupul.
Afacerile Aviva au fost afectate de vanzarile slabe din Marea Britanie, care au scazut cu 25%, si din SUA.
Aviva a precizat ca se concentreaza pe afacerile profitabile si ca marjele la noile afaceri au ramas stabile in acest an, la 2,1%, fata de 2% in urma cu un an.
Aviva a vandut saptamana aceasta divizia din Olanda, Delta Lloyd, prin cea mai mare oferta publica initiala (IPO) derulata de la inceputul anului in vestul Europei, ce i-a adus 995 milioane euro.
Grupul Aviva este prezent pe piata din Romania prin Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat si Aviva Investors Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online