Veniturile grupului Delhaize in Romania si Indonezia au crescut cu 12,7%% in T3, la 60 mil. euro
Data publicarii: 05-11-2009 | AfaceriGrupul Delhaize, care opereaza in Romania lantul Mega Image, a inregistrat in cel de-al treilea trimestru al anului o crestere cu 12,7% a veniturilor din Romania si Indonezia, la 60 milioane euro, potrivit raportului trimestrial al grupului belgian.
Astfel, potrivit Delhaize, aceasta crestere se datoreaza extinderii retelelor de magazine din cele doua tari, in principal datorita preluarilor din Romania a lantului de supermarketuri La Fourmi in anul 2008 si cel al Prodas, in 2009, dar si a inflatiei ridicate la preturile de consum.
"In 7 iulie 2009, grupul Delhaize a finalizat achizitia celor patru supermarketuri Prodas din Bucuresti, care vor intari pozitia pe piata romaneasca de capital. Compania a cheltuit sase milioane de euro pentru achizitia acestor magazine", se arata in raportul grupului belgian.
In ceea ce priveste veniturile consolidate in primele noua luni ale anului, grupul a inregistrat o crestere de 10,7%, pana la 15,1 miliarde euro.
De asemenea, sumele alocate de grup pentru achizitii s-au ridicat la 97 de milioane de euro, incluzand achizitia actiunilor Alfa-Beta in urma ofertei lansate in luna mai a acestui an, precum si cinci milioane de euro pentru inchiderea activitatilor de pe piata din Germania.
Reteaua de supermarketuri numara, in Bucuresti, 41 de unitati, dupa ce trei dintre magazinele Prodas au fost preluate si redeschise sub sigla Mega Image. Delhaize a preluat in 2004 controlul integral al lantului de magazine Mega Image.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online