Allianz a afisat un profit net trimestrial in crestere de peste doua ori, la 1,3 miliarde euro
Data publicarii: 09-11-2009 | InternationalAllianz SE, cel mai mare grup de asigurari din Europa, a anuntat ca profitul net din al treilea trimestru a crescut cu 143%, dupa ce profiturile din investitii au revenit, recuperand pierderile de anul trecut, relateaza Bloomberg.
Profitul net a ajuns la 1,32 miliarde euro, de la 545 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut, excluzand vanzarea Dresdner Bank, a anuntat grupul. Analistii prevedeau, in medie, un profit net de 1,25 miliarde euro, potrivit unui sondaj Bloomberg.
Profitul operational a avansat cu 23%, la 1,9 miliarde euro, cel mai inalt nivel din al doilea trimestru al anului trecut.
Asiguratorul cu sediul la Munchen, condus de directorul executiv Michael Diekmann, a revenit pe profit in prima jumatate a anului, dupa ce pierderile din investitii si vanzarea diviziei neprofitabile Dresdner Bank au dus la pierderi de 2,4 miliarde euro in 2008.
Grupurile de asigurari din Europa se straduiesc sa revina la profiturile record din 2007, in contextul in care recesiunea afecteaza veniturile din prime, iar nivelul scazut al dobanzilor slabeste randamentul investitiilor.
Divizia de asigurari de viata si de sanatate a Allianz a continuat sa revina puternic in cel de-al treilea trimestru si a contribuit semnificativ la rezultatele de ansamblu. Profitul operational a crescut cu 294%, la 859 milioane euro, de la 218 milioane euro in aceeasi perioada a anului trecut.
In al doilea trimestru, grupul inregistrase un castig de 658 milioane euro, dupa ce a vandut jumatate din participatia detinuta in cadrul Industrial & Commercial Bank of China Ltd, in luna aprilie.
Allianz a anutat pe 3 noiembrie ca si-a micsorat participatia in Commerzbank AG la "putin peste 10%", de la 13,8%, pentru a reduce investitiile in industria serviciilor financiare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial