Afacerile KPMG Romania au crescut cu 2% in anul financiar incheiat in septembrie, la 33,3 mil euro
Data publicarii: 13-11-2009 | AfaceriCifra de afaceri obtinuta in anul financiar incheiat in luna septembrie 2009 de KPMG in Romania si Moldova a crescut cu 2%, la 33,3 milioane euro, fata de cea de 32,6 milioane euro inregistrata in anul financiar anterior, a anuntat compania.
"Datorita dezvoltarii semnificative a pietei locale precum si datorita cerintelor legislative, tot mai multe companii apeleaza la firmele de servicii profesionale. KPMG Romania inregistreaza o cifra de afaceri anuala de 33,3 milioane de euro pentru anul financiar incheiat in luna septembrie 2009", se arata in comunicatul companiei.
Potrivit companiei de audit, asistenta financiara si consultanta, aceste cifre se bazeaza pe situatii financiare intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara si includ operatiunile birourilor companiei din Romania si Republica Moldova.
"In ultimul an financiar am deschis noi birouri in Constanta si Iasi, dupa ce in 2007 am deschis biroul din Cluj. Aceste actiuni fac parte din strategia noastra pe termen lung de extindere regionala, pentru a putea oferi servicii mai bine adaptate la mediul de afaceri local", a declarat senior partner-ul in cadrul KPMG Romania, Serban Toader.
Conform reprezentantului KPMG, pe categorii de servicii, 58% din cifra de afaceri este generata de audit, iar 22% de serviciile fiscale si 20% de consultanta.
KPMG Romania, care face parte din grupul KMPG, se afla pe piata autohtona din 1994, iar in prezent isi desfasoara activitatea in sase birouri si are in prezent 600 de angajati. Compania furnizeaza servicii de audit, asistenta fiscala si consultanta unora dintre cele mai mari companii locale si internationale din Romania si Republica Moldova.
KPMG este o retea globala de firme care furnizeaza servicii de audit, consultanta fiscala si in domeniul afacerilor, cu activitate in 140 de tari si are in prezent 135.000 de angajati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare