Romanii cheltuiesc cei mai multi bani pe cosmetice si parfumuri
Data publicarii: 13-11-2009 | ActualitateRecesiunea economica va schimba si compartamentul de consum al romanilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Potrivit unui studiu realizat de compania Deloitte, cheltuielile in perioada Sarbatorilor vor creste cu 0,2%. Mare parte dintre romani sustin ca se vor orienta catre cadouri utile, cumparate din hipermarketuri. In plus, o categorie semnificativa de consumatori sustine ca va amana achizitionarea cadourilor pana dupa Sarbatori, pentru a profita de cele mai avantajoase preturi.
Internetul, folosit pentru comparatii de pret
Potrivit reprezentantilor companiei, 45% dintre romani vor fi foarte atenti, sezonul acesta, in privinta cheltuielilor, iar 68% au spus ca isi vor face cumparaturile in hipermarketuri.
In acelasi studiu se arata ca romanii vor cheltui cei mai multi bani pe produse cosmetice si parfumuri, pe locul doi clasandu-se, in topul cheltuielilor de Sarbatori, imbracamintea si incaltamintea, iar pe locul trei se claseaza bijuteriile si ceasurile. Pe lista de cumparaturi a romanilor in iarna aceasta se mai regasesc si obiecte de decor, carti, laptopuri, bilete de calatorie, alimente, bauturi si telefoane mobile.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial