Romanii cheltuiesc cei mai multi bani pe cosmetice si parfumuri
Data publicarii: 13-11-2009 | ActualitateRecesiunea economica va schimba si compartamentul de consum al romanilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Potrivit unui studiu realizat de compania Deloitte, cheltuielile in perioada Sarbatorilor vor creste cu 0,2%. Mare parte dintre romani sustin ca se vor orienta catre cadouri utile, cumparate din hipermarketuri. In plus, o categorie semnificativa de consumatori sustine ca va amana achizitionarea cadourilor pana dupa Sarbatori, pentru a profita de cele mai avantajoase preturi.
Internetul, folosit pentru comparatii de pret
Potrivit reprezentantilor companiei, 45% dintre romani vor fi foarte atenti, sezonul acesta, in privinta cheltuielilor, iar 68% au spus ca isi vor face cumparaturile in hipermarketuri.
In acelasi studiu se arata ca romanii vor cheltui cei mai multi bani pe produse cosmetice si parfumuri, pe locul doi clasandu-se, in topul cheltuielilor de Sarbatori, imbracamintea si incaltamintea, iar pe locul trei se claseaza bijuteriile si ceasurile. Pe lista de cumparaturi a romanilor in iarna aceasta se mai regasesc si obiecte de decor, carti, laptopuri, bilete de calatorie, alimente, bauturi si telefoane mobile.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Focus pe Ferentari
- Analiza EY: Evoluția pieței de fuziuni și achiziții din România în primele nouă luni din 2023
- EY România: Aplicarea beneficiilor fiscale ar contribui major la optimizarea fluxurilor financiare și la consolidarea fiscală a afacerilor din România
- Black Friday crește cu 20% numărul de joburi disponibile în piață
- Studiu Black Friday: Românii sunt pregătiți să profite de oferte, dar trebuie să fie atenți și la tentativele de fraudă
- EY Law România: Prima înregistrare din oficiu a unui sediu permanent din industria farmaceutică anulată definitiv de instanța de judecată
- Sondaj eJobs: 7 din 10 români trec printr-o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional. Problemele financiare și cele legate de job îi apasă cel mai mult
- EY România - Sistemul garanție-returnare a apărut din necesitatea identificării unor soluții de optimizare a gestionării ambalajelor primare nereutilizabile
- EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize
- Studiu EY: Piața globală a ofertelor publice inițiale: apetitul investitorilor se mută de la creștere la valoare, pe fondul unei lichidități mai restrânse
- 21.000 de joburi noi au fost scoase în piață de start-up-uri și companiile mici, cu cel mult 50 de angajați, în această toamnă
- Opinie Deloitte: Directiva europeana privind impozitul minim pe profit - o schimbare majora in fiscalitatea internationala si impactul sau in Romania
- Opinie Deloitte: Facturarea electronica generalizata, la un pas de implementare. Cand dispare factura pe hartie?
- Studiu EY: Scade încrederea liderilor din domeniul securității cibernetice în sistemele de apărare ale organizației, iar costurile cresc
- Impactul IRCC după creşterea de 0,02% în ratele creditelor